صندلی راک از دیگر انواع صندلی موجود در بازار است که از نظر شکل ظاهری بسیار متفاوت طراحی می شود.  صندلی راک برای عموم افراد تداعی کنندۀ دوران کودکی است که مادربزرگان از آن برای استراحت کردن استفاده می نمودند. تفاوت قابل توجهی که میان صندلی راک وجود دارد، طراحی پایه های صندلی به صورت نیم دایره می باشد که امکان حرکت گهواره ای را برای صندلی فراهم می کند.

فروشگاه بهسازان چوب از جمله فروشندگان مطرح در حوزۀ تجهیزات و لوازم چوبی خانگی فعالیت دارد. صندلی راک نیز یکی دیگر از محصولاتی است که توسط این مجموعه به بازار عرضه می گردد.

خرید صندلی راک پاف دار

امروزه خلاقیت در حوزۀ تولید صندلی راک بیش از گذشته مشاهده می شود. در واقع هدف از ساخت صندلی های راک، ایجاد راحتی بیشتر برای افراد می باشد. صندلی راک پاف دار به نحوی طراحی شده است که دارای قسمتی میز مانند است که امکان قرارگیری پاها را برای فرد مهیا می سازد. صندلیل راکینگ از دیگر اسامی صندلی راک می باشد که مجهز به دو بال چوبی منحنی شکل است که در قسمت پایه های صندلی قرار گرفته است و امکان حرکت گهواره ای را برای این نوع صندلی فراهم می کند.

خیلی از افراد علاقه مند به تهیۀ صندلی راک هستند چون این نوع صندلی، برای فرد راحتی و آسایش را به همراه خواهد داشت. افرادی که تمایل به استفاده از صندلی گهواره ای هستند، به دلیل رهایی از مشغله و دغدغه های روزمره ای است که افراد با آن روبرو می باشند.

به طور کلی طراحی این نوع صندلی به شکلی است که استرس و فشارهای روزمره را از فرد دور می سازد. از این رو برای خرید صندلی راک هیچ محدودیت سنی ندارد و عموم افراد می توانند جهت راحتی و رفاه خود از راحتی این نوع صندلی استفاده نمایند.

جهت خرید آینه کنسول و صندلی راک ارزان می توانید با واحد فروش بهسازان چوب تماس حاصل فرمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()