انتخاب و خرید نوع مصالح ساختمانی و تجهیزات دکوراسیون، نقش اساسی در زیبایی محیط دارد. هنگام که افراد جهت خرید پارکت و یا کاغذ دیواری به فروشگاه های عرضۀ تجهیزات دکوراسیون مراجعه می کنند، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم، می تواند شما را در راستای خرید محصولی با کیفیت و لوکس یاری کند. امروزه تغییرات قابل توجه در زمینۀ تولید و فروش محصولات کفپوش مشاهده می شود و به نحوی تولید کنندگان تلاش دارند با بهره مندی از مواد اولیۀ درجه یک، انواع پارکت با دوام و مقاوم تولید نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

فروشگاه دکور آفیس از جمله فروشگاه های مطرح در حوزۀ پخش تجهیزات و لوازم دکوراسیون فعالیت خود را ادامه دهد. این مجموعه بر حسب نیاز بازار، امکان خرید پارکت و کاغذ دیواری را با برندهای معتبر ایرانی و خارجی برای مشتریان فراهم نموده است. پارکت لمینت دنیز، پارکت بالتیک وود، پارکت لمینت باکستر، پارکت سولیل وود و ... تنها برخی از برندهای مطرح پاکت های برند خارجی این مجموعۀ معتبر به شمار می روند.

اهمیت تناسب رنگی میان پارکت و کاغذ دیواری

چه افراد عادی و یا طراحان دکوراسیون، می دانند که رنگ مهمترین عاملی است که موجب جلب نظر بیننده می شود. حفظ تناسب رنگ میان اجزای تجهیزات دکوراسیون داخلیف علاوه بر اینکه بر زیبایی دکوراسیون می افزاید، بلکه می تواند برای افراد حس آرامش داشته باشد. بدین ترتیب توصیه می کنیم، هنگام خرید پارکت و انتخاب کاغذ دیواری برای یک محیط، هارمونی و ترکیب رنگی هر کدام از آنها در کنار یکدیگر، از جمله موارد مهم محسوب می شود.

جهت انتخاب و خرید پارکت لمینت آلمانی و ... توجه به میزان حجم تردد در محیط از دیگر نکات مهم به شمار می رود و نقش اساسی بر روی دوام و طول عمر کفپوش خواهد داشت.

برای مشاهدۀ بروزترین محصولات کاغذ دیواری و کفپوش های پارکت می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دکور آفیس اقدام نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()