کمد لباس از جمله وسایل ضروری است که هر خانه ای مجهز به آن می باشد. کمد لباس وسیله ای خاص است که جهت نگهداری پوشاک و اکسسوری از آن استفاده می کنند. تا کنون تغییرات زیادی در سبک زندگی افراد بوجود آمده است و این مسئله موجب شده تا شاهد سبک طراحی کمد دیواری در منازل باشیم. در گذشته های دور، اغلب افراد جهت نگهداری وسایل و لباس های خود از صندوقچه استفاده می نمودند ولی با گذشت زمان طراحی  کمد لباس دیواری توانست جایگزین مناسبی برای آنها محسوب شود. امروزه شاهد فروش کمد لباس به سبک های مدرن توسط فروشگاه های عرضۀ تجهیزات دکوارسیون خانگی می باشیم.

فروشگاه بهسازان چوب از دیگر فروشندگان مطرح در زمینۀ تولید و پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی در سطح کشور می باشد. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارند، قادر به فروش کمد لباس درب لولایی و کمد لباس درب ریلی در طرح های زیبا و شیک می باشند.

مهمترین نکات خرید کمد لباس درب ریلی

جهت خرید صندلی راک و کمد لباس نیز توجه به یک سری نکات، ضرورت دارد و می تواند به شما در خرید محصولی با کیفیت و با دوام کمک کند. مطمئناً افرادی که به دنبال خرید کمد لباس هستند، با این مشکل روبرو شده اند که فضای کافی برای باز کردن درب کمد برای آنها وجود ندارد و این مسئله موجب می شد تا به دنبال کمدهای کوچکتر باشند ولی در حال حاضر با طراحی کمد لباس درب ریلی، افراد می توانند کمدهای لباس با طول بزرگ خریداری کنند و نگران فضای اشغالی که جهت باز کردن درب باید در نظر بگیرند، نباشند.

حجم لباس، فضای خالی اتاق، سبک طراحی تجهیزات دکوراسیون و قیمت از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید کمد لباس از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب باید مد نظر قرار دهید. البته این مجموعه، خدماتی که ارائه می دهند با تضمین قیمت، کیفیت و تحویل فوری به مشتریان می باشد.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021
آدرس دفتر : بازار مبل یافت آباد - اتـوبان سعیـدی- بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار بزرگ ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب
ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 531
نمایش همه
علاقه مندی ها ()