آینه کنسول از جمله وسایل زینتی محسوب می شود و نقش بسزایی در نمای دکوراسیون خواهد داشت. در این متن به برخی از ویژگی های بارز آینه های کنسول خواهیم پرداخت. میز کنسول از جمله وسایل زینتی است که معمولاً از آن در نمای دکوراسیون اتاق نشیمن، راهرو و همچنین اتاق استفاده می کند. معمولاً افراد با خرید آینه کنسول، تلاش می کنند برخی از وسایل تزئینی و دکوری مورد پسند خود را بر روی میز کنسول آن قرار دهند و بدین ترتیب بتوانند حال و هوای محیط دکوراسیون را گرم و صمیمانه نمایند. اکثر افراد جهت بزرگ تر نشان دادن نمای دکوراسیون راهرو و یا نشیمن های کوچک از مزایای آینه کنسول استفاده می کنند.

فروشگاه بهسازان چوب چندین سال است که به صورت حرفه ای در عرصۀ تهیه و توزیع تجهیزات دکوراسیون داخلی خانگی و اداری فعالیت خود را آغاز نموده است. محصولاتی متنوع در سبک های مختلف را تأمین نموده و در اختیار انتخاب مشتریان قرار می دهند.

آشنایی با انواع آینه کنسول

در ادامۀ متن شما را با انواع آینه کنسول و میز کنسول آشنا خواهیم نمود، تا متناسب با نمای دکوراسیون بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید. آینه کنسول مدرن و کلاسیک دو دسته بندی اصلی هستند که از این محصول می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید. معمولاً آینه و میز کنسول که دارای نقش و نگارهای معرق کاری و منبت کاری هستند به عنوان میز کنسول سلطنتی و یا میز کنسول کلاسیک به فروش می رسند. این در حالی است که آینه کنسول های مدرن به صورت ساده و رنگبندی های مختلف تولید می شوند و امکان تطبیق آن با هر سبک از دکوراسیون مدرن و امروزی وجود دارد.  

جهت اطلاع از قیمت فروش صندلی راک و آینه های کنسول می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید. از خدمات خرید آنلاین این مجموعه استفاده نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021
آدرس دفتر : بازار مبل یافت آباد - اتـوبان سعیـدی- بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار بزرگ ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب
ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 493
نمایش همه
علاقه مندی ها ()