کاغذ دیواری سه بعدی از جمله طرح های جدید محصولات دیوارپوش محسوب می شود. این نوع کاغذ دیواری با عنوان پوستر دیواری نیز تولید و به بازار عرضه می شوند. افرادی که طرفدار خرید کاغذ دیواری سه بعدی هستند، به دلیل ویژگی های فوق العاده خاص این محصول دیوار پوش می باشد. جهت تزئین قسمت های مختلف نمای دکوراسیون به راحتی می توان از زیبایی این محصول استفاده نمایند. تولید و چاپ کاغذ دیواری سه بعدی نسبت به کاغذهای دیواری قدیمی بسیار متفاوت است و از نظر ظاهری بسیار بارز می باشد.

فروشگاه دکور آفیس متشکل از تیم کاری مجرب است و همواره تلاش دارند، محصولات با کیفیتی را تهیه نموده و به مشتریان پیشنهاد دهند. کاغذ دیواری سه بعدی بخش مهمی از آلبوم های محصولات دیوارپوش این مجموعه را تشکیل می دهد.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی سفارشی

همانطور که می دانید در حال حاضر در سطح بازار، فروش کاغذ دیواری به صورت طرح آماده و یا سفارشی صورت می گیرد. افرادی که قصد تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان را با تصاویر خاص و منحصربفرد دارند، می توانند با مراجعه به فروشگاه های معتبر عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی، درخواست خرید کاغذ دیواری سفارش خود را با طرح و ابعاد دلخواه ثبت نموده و هماهنگی های لازم را همان ابتدای سفارش انجام دهید.

استفاده از دستگاه های چاپ مدرن، امکان تبدیل عکس را به کاغذ دیواری سه بعدی فراهم می سازد و به همین دلیل شاهد عرضۀ کاغذ دیواری در طرح های زیبا، متنوع و لوکس در ابعاد متغیر می باشیم. متناسب با مکان های مختلف و نحوۀ چیدمات تجهیزات دکوراسیون، پوستر دیواری سه بعدی با طرحی مناسب و با کیفیت را تهیه نموده و بر روی دیوار نصب نمائید.

جهت سفارش خرید پوستر دیواری گل و... و نیز انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی مدرن می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید. امکان خرید اینترنتی انواع محصولات فروشگاه برای عموم مشتریان در تهران و شهرستان ها فراهم می باشد.

فروشگاه دکور آفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 572
نمایش همه
علاقه مندی ها ()