خرید کاغذ دیواری، برای افراد کار ساده ای نمی باشد چون یک سری نکات مهم وجود دارد که در ادامۀ متن، قصد داریم به آنها بپردازیم. کاغذ دیواری به عنوان نوعی پوشاننده بر روی سطوح دیوار چسبانده می شود. این نوع محصول، علاوه بر پوشانندگی، دارای ماهیت تزئینی است.  خرید کاغذ دیواری به صورت رولی و متری صورت می گیرد. به عبارتی متناسب با مساحت دیوار سالن پذیرایی، اتاق ها و غیره، اقدام به خرید دیوارپوش می نمائید.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا، از جمله فروشگاه های مطرح و معروف در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله انواع دیوارپوش همچون کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری طرح برجسته، کاغذ دیواری سه بعدی و غیره با رول هایی در عرض 50، 70، 100 و 106 سانتی متر می باشند که البته طول هر رول برابر با 10 متر است. البته امکان خرید کاغذ دیواری سفارشی در ابعاد دلخواه نیز برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

خرید کاغذ دیواری اتاق کودک

با توجه به استقبال نصب دیوارپوش در نمای داخلی ساختمان، خیلی از افراد متقاضی خرید کاغذ دیواری طرح کودکانه برای اتاق فرزندان خود می باشند.

پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه های چاپ دیجیتالی مدرن، امکان تبدیل تصاویر را به کاغذ دیواری و پوستر قابل شستشو فراهم نموده است. بدین ترتیب به راحتی می توان متناسب با موقعیت های مختلف و نوع کاربری که از اتاق ها می شود، اقدام به خرید کاغذ دیواری مناسب نمود.

همواره والدین متقاضی خرید کاغذ دیواری برای اتاق کودک به صورت اختصاصی می باشند. نصب دیوارپوش کاغذ دیواری در نمای اتاق کودک، زیبایی نمای دکوراسیون اتاق را دو چندان می کند.

اگر علاقه مند به  خرید کاغذ دیواری سه بعدی آنلاین هستید، توجه به مشخصات فنی محصولات و سطح کیفیت خدماتی که فروشگاه مورد نظر ارائه می دهد، از جمله موارد مهمی هستند برای شما باید حائز اهمیت باشد.

جهت خرید آنلاین کاغذ دیواری قابل شستشو می توانید به وب سایت فروشگاه رونیا مراجعه نمائید.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

همراه فروش: 09121996816 

خط مستقیم فروش: 44288929-021

  6 - 44288395 - 021

تلفن پشتیبانی: 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 490
نمایش همه
علاقه مندی ها ()