کفپوش یکی از عوامل تأثیرگذار در طراحی دکوراسیون محیط به شمار می رود. همانطور که می دانید از گذشته جهت پوشش کف ساختمان از سیمان و نهایتاً از موزاییک استفاده می نمودند و سپس از موکت و یا فرش برای پوشاندن آنها استفاده می شد. البته در حال حاضر نیز اکثر بناها با این ویژگی ها ساخته و دیزاین می شوند ولی با گذشت زمان علاوه بر افزایش تنوع محصولات  کفپوش ، سطح کیفیت آنها نیز بهبود یافته است.

فروشگاه رونیا چندین سال است که به صورت حرفه ای فعالیت خود را در زمینۀ عرضۀ محصولات دکوراسیون داخلی از جمله انواع کفپوش و کاغذ دیواری آغاز نموده است و همواره در تلاش برای ارائه محصولات متنوع و با کیفیت به مشتریان محترم می باشد.

خرید کفپوش ضد آب

یکی از ویژگی های مهمی که یک کفپوش ساختمان می تواند داشته باشد، قابل شستشو بودن یا ضد آب بودن آن می باشد. در این صورت بدون نگرانی می توانید برای تعداد دفعات زیاد، سطوح کف را با آب و تی تمیز نمائید. کفپوش پارکت لمینت دارای تمام این ویژگی ها می باشد، علاوه بر آنکه از نظر ظاهری زیبا و بسیار چشم نواز است و امکان خرید این نوع پارکت در طرح های متنوع و جذاب برای عموم فراهم می باشد.

قیمت کفپوش به نوع و برند آن بستگی دارد. در واقع نحوۀ محاسبۀ قیمت کفپوش موکت متفاوت از کفپوش پارکت، موزاییک، سرامیک و ... تعیین می گردد.

افرادی که علاقه مند به کفپوش های مدرن و خاص با طراحی های سه بعدی و منحصربفرد هستند، می توانند از مزایای کفپوش اپوکسی استفاده نمایند. به طور کلی انتخاب کفپوش سلیقه ای می باشد ولی مشورت نمودن با افراد با تجربه می تواند صرفه جویی مالی برای شما به ارمغان آورد.

جهت مشورت و همچنین خرید کفپوش های مدرن و لوکس مانند خرید کفپوش طرح چوب می توانید به فروشگاه اینترنتی رونیا مراجعه نمائید.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

همراه فروش: 09121996816 

خط مستقیم فروش: 44288929-021

  6 - 44288395 - 021

تلفن پشتیبانی: 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 403
نمایش همه
علاقه مندی ها ()