کاغذ دیواری پذیرایی دارای یک سری مشخصه خاص و متفاوت از دیگر انواع کاغذ دیواری می باشد. کاغذ دیواری به نوعی دیوارپوش گفته می شود که از جنس کاغذ است و جهت پوشش سطوح دیوار مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه شاهد خلاقیت در طراحی محصولات دیوارپوش می باشیم چون بیش از گذشته به صنعت طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان توجه می شود. شرکت های تولید کنندۀ کاغذ دیواری ، توانسته اند با خلاقیت، انواع کاغذ دیواری پذیرایی را در سبک های مختلف طراحی نموده و به بازار عرضه نمایند. به راحتی می توان حال و هوایی نمای دکوراسیون سالن پذیرایی و قسمت های مختلف ساختمان را با نصب دیوارپوش زیبا و متحول ساخت.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا به عنوان یکی از فروشگاه های تخصصی در حوزۀ فروش اجرای کاغذ دیواری در سراسر کشور می باشد. همواره آمادۀ ارائه خدمات مشاوره ای و فروش آنلاین کاغذ دیواری پذیرایی و دیگر لوازم دکوراسیون داخلی می باشد.

خرید کاغذ دیواری پذیرایی لوکس

طرح و جنس کاغذ دیواری تأثیر مستقیم بر روی زیبایی و جلوۀ دکوراسیون داخلی دارد. همانطور که می دانید اکثر افراد بیشتر زمان خود را در محیط پذیرایی سپری می کنند و این مسئله موجب شده تا اکثر افراد علاقه مند به خرید کاغذ دیواری پذیرایی لوکس با طرح های جذاب و چشمگیر باشند.

بدیهی است انتخاب هر نوع دیوارپوش بر روی روحیات بینندگان تأثیر مستقیم دارد. متناسب با فضاهای مختلف، می توانید پوستر دیواری که همان کاغذ دیواری سه بعدی است در ابعاد متفاوت بر روی دیوار سالن پذیرایی نصب نمائید. برای خیلی از افراد قیمت کاغذ دیواری پذیرایی حائز اهمیت است چون ترجیح می دهند از محصولات با کیفیت که جلوه ای خاص به نمای دکوراسیون می بخشد، استفاده نمایند.

جهت راهنمایی و  خرید کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی در طرح های مدرن و کلاسیک می توانید از طریق فروشگاه رونیا تهیه نمائید.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

همراه فروش: 09121996816 

خط مستقیم فروش: 44288929-021

  6 - 44288395 - 021

تلفن پشتیبانی: 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 589
نمایش همه
علاقه مندی ها ()