پوستر دیواری از جمله محصولات دیوارپوش است که برای عموم افراد شناخته شده است و از نوع کاربری آن مطلع می باشند. کاربرد اصلی پوستر دیواری همانند کاغذ دیواری جهت پوشاندن سطوح دیوار است و امروزه در نمای دکوراسیون ساختمان های مسکونی، تجاری و غیره می توان مشاهده نمود. تفاوت قابل توجهی میان محصولات پوستر و کاغذ دیواری وجود دارد. در ادامۀ متن به برخی از ویژگی های مهم پوستر دیواری خواهیم پرداخت تا با دانش کافی این محصول دیوارپوش را جهت تزئین نمای داخلی ساختمان تهیه نمائید.

فروشگاه دیوار دکور جهت آشنایی شما مشتریان عزیز در خصوص پوستر دیواری، اقدام به گردآوری این مقاله نموده است و به صورت مختصر به مزایا و نحوۀ نصب پوستر دیواری می پردازد.

نصب آسان پوستر دیواری

با گذشت زمان، پیشرفت تکنولوژی باعث گردیده تا سبک طراحی و چاپ پوستر دیواری نسبت به کاغذ دیواری تغییرات اساسی نماید. سبک طراحی پوستر دیواری به صورت سه بعدی است و حس نگاه کردن به تصاویر واقعی را برای بیننده تداعی می کند. عموم افراد از پوستر دیواری به عنوان محصول دیوارپوش زیبا و خاص می شناسند.

در دهۀ اخیر افراد زیادی علاقه مند به خرید پوستر دیواری سه بعدی هستند چون ناخودآگاه نظر بیننده را گمراه می کند و گزینۀ مناسبی جهت زیباسازی محیط منزل و هر دکوراسیونی می باشد.

طراحی و چاپ پوستر دیواری متفاوت از سبک چاپ کاغذ دیواری می باشد چون توانسته اند این محصول را به صورت رولی، در ابعاد مختلف و چند تکه ای تولید نموده و به بازار عرضه نمایند. نصب پوستر دیواری بسیار راحت است ولی برای افرادی که تا کنون تجربۀ نصب پوستر بر روی دیوار نداشتند باید دقت و توجه بیشتری داشته باشند.

اگر تمایل به خرید آنلاین پوستر دیواری مانند خرید پوستر دیواری گل دارید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور اقدام نمائید. این مجموعه جهت توسعۀ خدمات، توانسته اند امکان خرید آنلاین محصولات فروشگاه را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم سازند.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 535
نمایش همه
علاقه مندی ها ()