پوستر دیواری گل یکی از محبوب ترین انواع پوستر دیواری است که در بازار عرضه می شود. پوستر از جمله محصولات جدید کاغذ دیواری می باشد. طراحی و چاپ این نوع پوستر دیواری بسیار زیبا و چشم نواز است و هر بیننده ای را به خود جذب می کند. افراد زیادی علاقه مند به خرید پوستر دیواری گل جهت تزئین نمای دکوراسیون قسمت های مختلف منزل خود می باشند. عموم افراد طبیعت گل و زیبایی این اثر هنری خدا را دوست دارند و از نگاه کردن به آن لذت می برند. در همین راستا تولید کنندگان محصولات دیوارپوش توانسته اند با الهام گرفتن از طبیعت، انواع پوستر دیواری گل را در طرح های جذاب و طبیعی طراحی نموده و به بازار عرضه نمایند.   

فروشگاه دیوار دکور یکی از فروشندگان برتر در حوزۀ پخش محصولات دیوارپوش از جمله پوستر دیواری در طرح های متنوع و جذاب می باشند.

خرید پوستر دیواری گل طلا کوب

افراد زیادی علاقه مند به خرید پوستر دیورای گل طلاکوب جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی و یا راهرو هستند. هدف از طراحی تصاویر طلاکوب، جهت تداعی دکوراسیون لوکس و مجلل می باشد. به راحتی می توان با انتخاب درست پوسترهای دیواری گل، زیبایی دکوراسیون را دوچندان نمود و ارزش قیمتی ملک را بیشتر به بیننده نمایش داد.

قیمت پوستر دیواری گل به کیفیت و ابعاد پوستر بستگی دارد. با توجه به تعدد تولید کنندگان محصولات دیوارپوش، امکان خرید پوستر دیواری گل با قیمت ارزان برای عموم افراد فراهم است. امروزه متناسب با دکوراسیون مکان های مختلف، امکان خرید پوستر دیواری در طرح های متنوع و زیبا وجود دارد. از دیگر ویژگی های مهم پوستر دیواری، می توان به قابل شستشو بودن و دوام بالایی آنها در برابر پارگی اشاره نمود.

برای سفارش اینترنتی خرید پوستر دیواری کودک و پوستر دیواری گل می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 720
نمایش همه
علاقه مندی ها ()