در این مقاله می خواهیم به بررسی فاکتورهای مهم انتخاب و خرید صندلی گردان اداری و مدیریتی بپردازیم. این نوع صندلی نیز همانند هر صندلی دیگر باید دارای یک سری مشخصه های خاص باشد و افراد پیش از خرید باید با آنها آشنایی کامل داشته باشند. فروش صندلی گردان در مدل و رنگبندی های مختلف صورت می گیرد و ممکن است برخی از آنها به صورت استاندارد ساخته نشده باشند.

فروشگاه ته کالا یکی از مراکز بزرگ عرضه کنندۀ لوازم اداری از جمله میز اداری، صندلی گردان، صندلی اپن و ... در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. همواره در صدد برای عرضۀ بهترین محصولات به بازار می باشند.

مشخصه های صندلی گردان اداری

در ادامۀ پست به برخی از ویژگی های مهم صندلی گردان استاندارد خواهیم پرداخت. به عبارتی داشتن پشتی با طراحی ارگونومی ستون فقرات، داشتن دسته، داشتن اهرم تنظیم کنندۀ پشتی و ارتفاع صندلی، علاوه بر آنکه به صورت چرخ دار باید طراحی شود، تا بدین وسیله فرد بتواند با صندلی حرکت داشته باشد.

با توجه به اینکه اکثر افراد بیشتر زمان خود را درون شرکت سپری می کنند، خرید صندلی گردان اداری مناسب و استاندارد لازم و ضروری می باشد چون عدم استفاده از صندلی گردان استاندارد، می تواند تأثیرات منفی برای سلامت فرد داشته باشد و با گذشت زمان باعث ایجاد درد در قسمت های ستوان فقرات و زانوها می شود.

قیمت صندلی گردان به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به مدل و متریال به کار رفته در ساخت صندلی اشاره نمود. امروزه به سهولت می توان انواع صندلی گردان با قیمت ارزان را تهیه نمود.

جهت مشاهدۀ و خرید برخی از طرح های پرفروش صندلی گردان و خرید صندلی اپن می توانید به فروشگاه اینترنتی ته کالا مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات اداری و خانگی در سراسر کشور فعالیت دارد.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 523
نمایش همه
علاقه مندی ها ()