افراد زیادی اهل مطالعه هستند و این مسئله موجب شده حجم زیادی کتاب، دفتر، جزوه و مواردی از این قبیل در پیرامون خود داشته باشند. طراحی و ساخت کتابخانه چوبی در ابعاد مختلف در نمای دکوراسیون منزل و یا محیط کار توانسته از انباشتن کتابها در داخل کارتن جلوگیری کند. به دنبال این اتفاق، در خانه های امروزی شاهد خرید کتابخانه چوبی در طرح و ابعاد متفاوت می باشیم. همانطور که بدان اشاره نمودیم، سبک ساخت کتابخانه های چوبی شیک و مدرن شده است.

فروشگاه بهسازان چوب، عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. به دلیل اهمیت کاربرد کتابخانه در محیط منزل و یا محیط کاری، انواع کتابخانه خانگی در لیست محصولات چوبی خانگی این مجموعه گنجانده شده است.

فروش کتابخانه خانگی مدرن

چند سال اخیر سبک طراحی و تولید کتابخانه های خانگی تغییرات چشمگیری نموده است. تولید کنندگان تلاش نموده اند با کاهش سایز کتابخانه، بتوانند فضای لازم برای قرار دادن کتاب های خود فراهم سازند. کتابخانه چوبی مدرن همچون کتابخانه درختی، کتابخانه طرح مورب و ... طرفداران زیادی دارد.

پیش از خرید کتابخانه چوبی، اندازه گیری متراژ محل قرارگیری کتابخانه، اطلاع از حجم کتاب ها، داشتن فضایی برای قرار دادن لوازم التحریر، داشتن قابلیت تنظیم قفسه و محل جایگذاری کتابخانه باید در نظر گرفته شود. فروش مبل اداری توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

قیمت کتابخانه خانگی بر اساس سایز، جنس چوب و مدل آن مشخص می گردد. با توجه به گستردگی تنوع طرح کتابخانه های چوبی، افرادی که خواستار خرید کتابخانه برای منزل خود هستند، می توانند به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و پس از رویت کلیۀ محصولات کتابخانه چوبی، به صورت غیر حضوری کتابخانه مورد نظر خود را سفارش دهند.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021
آدرس دفتر : بازار مبل یافت آباد - اتـوبان سعیـدی- بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار بزرگ ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب
ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()