صندلی راک همان صندلی مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها می باشد. طراحی صندلی راک تفاوت قابل توجهی با صندلی معمولی دارد چون مجهز به پایه های نیم دایره ای است که امکان حرکت گهواره ای شکل را برای این صندلی فراهم می سازد. افراد زیادی طرفدار این سبک طراحی صندلی هستند چون یادآور خاطرات خوشی برای افرادی است که در دوران کودکی، عزیزان خود را بر روی این صندلی مشاهده می نمودند و می نشستند به داستان ها و خاطرات گفتنی آنها گوش می دادند. استقبال همچنان از خرید صندلی راک به دلیل حس آرامشی است که برای افراد مهیا می سازد.

فروشگاه بهسازان چوب از فروشندگان مطرح در منطقۀ تهران محسوب می شود که توانسته اند بهترین شرایط را برای خرید محصولات فروشگاه برای مشتریان فراهم سازند که در ادامۀ مقاله بیشتر به آنها می پردازیم.

فروش فوق العاده صندلی راک گهواره ای

طراحی صندلی راک به نوعی سبک کلاسیک دارد ولی با گذشت زمان طراحان این محصول، توانسته اند صندلی راک مکانیزم پاف دار را به عنوان سبک مدرن تولید و روانۀ بازار نمایند.

هنگام خرید صندلی راک در نظر گرفتن یک سری نکات برای خریدار لازم و ضروری است چون رضایتمندی شخص را برآورده می سازد. به عنوان مثال داشتن پشتی متناسب با ارگونومی فیزیک ستون فقرات بدن، داشتن نشیمنگاه راحت و نرم، داشتن دستگیره، حفظ تعادل صندلی حین حرکت و قیمت از جمله مواردی است که در زمان خرید صندلی راک بزرگسال و صندلی راک کودکانه باید در نظر گرفته شوند. جهت اطلاع از قیمت خرید تخت دو نفره به سایت این مرکز مراجعه کنید.

بدون شک قیمت صندلی راک به جنس و طرح آن بستگی دارد. عرضۀ انواع صندلی راک یا همان صندلی راکینگ در مدل های متنوع و شیک، نظر علاقه مندان این محصول را به خود جلب نموده است. جهت مشاهدۀ طرح های مختلف این سبک از صندلی راحتی گهواره ای می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 413
نمایش همه
علاقه مندی ها ()