آینه کنسول از دسته بندی وسایل خانگی است که جهت تزئین نمای دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش آینه کنسول در اندازه و طرح های مختلف صورت می گیرد. سبک های آینه و میز کنسول به صورت هنرمندانه طراحی می شوند و می توان در تزئین دکوراسیون قسمت های مختلف منزل از آن بهره برد. در گذشته ابعاد میز و آینه کنسول بزرگ طراحی می شد و اکثراً در محیط منازل اشراف می توانستید آنها مشاهده نمائید ولی با گذشت زمان، تولید کنندگان توانستند ابعاد آنها کوچکتر نموده و بدین وسیله امکان خرید آینه کنسول را برای اقشار کم درآمد نیز فراهم سازند.

فروشگاه بهسازان چوب یکی دیگر از مراکز توزیع تجهیزات و لوازم خانگی فعالیت خود را تأسیس نموده است و با گذشت زمان توانستند بر تنوع محصولات فروشگاه افزوده و انواع میز و آینه کنسول در لیست محصولات این فروشگاه قرار دارد.

خرید آینه کنسول و موارد کاربرد آنها

همانطور که در ابتدای متن بدان اشاره نمودیم، آینه کنسول به عنوان وسیلۀ تزئینی در دکوراسیون سالن پذیرایی، راهرو و یا اتاق خواب مورد استفاده قرار گرفته می شود. معمولاً از میز کنسول برای قرار دادن وسایل زینتی و یا لوازم آرایش در اتاق خواب استفاده می شود.

خوشبختانه جهت ساخت میز و آینه کنسول از متریال با کیفیت بهره گرفته می شود و این مسئله موجب شده تا امکان خرید میز و آینه کنسول چوبی و فلزی برای مشتریان در سراسر کشور فراهم گردد. خرید تخت دو نفره را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از سایت انجام دهید. 

استفاده از هنر منبت کاری و معرق کاری در طراحی میز و آینه کنسول به وفور مشاهده می شود چون نقش و نگارهای زیبایی می توان بر روی آنها پیاده سازی نمود. با کوچکتر شدن ابعاد منازل، امکان خرید آینه کنسول کوچک ارزان برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

برای سفارش محصولات چوبی دکوراتیو می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و کالای مورد پسند خود را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 536
نمایش همه
علاقه مندی ها ()