اگر از جمله افرادی هستید که علاقه مندی خاصی به تجهیزات دیوارپوش دارید، می توانید از مزایای پوستر دیواری جهت تزئین نمای دکوراسیون قسمت های مختلف نمای دکوراسیون منزل و محیط اداری بهره مند گردید. فروش پوستر دیواری بیش از کاغذ دیواری طرفدار دارد و عنوان یکی از محبوب ترین تجهیزات دیوارپوش محسوب می شود. در حال حاضر پوستر دیواری به عنوان یکی از عوامل زیباسازی برای دکوراسیون داخلی ساختمان به شمار می رود چون طراحی خاص و فوق العاده ای نسبت به دیگر محصولات دیوارپوش دکوراسیون دارد.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ تأمین و فروش محصولات دیوارپوش از جمله انواع پوستر دیواری در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و به اقتضای نیاز بازار انواع پوستر دیواری در طرح و ابعاد مختلف عرضه می کند.

سفارش پوستر دیواری قابل شستشو

اگر علاقه مند به خرید پوستر دیواری هستید، توصیه می کنیم محصولی را انتخاب نمائید که سه ویژگی مهم زیر را داشته باشد:

قابل شستشو بودن، ثبات چاپ در برابر تابش نور خورشید و استحکام در برابر پارگی از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید پوستر دیواری مدرن و کلاسیک باید در نظر گرفته شوند.

اگر مایل به نصب پوستر دیواری پذیرایی هستید، توصیه می کنیم عوامل دیگری همچون تناسب ابعاد و طرح را با دیگر اجزای دکوراسیون داخلی در نظر بگیرید. متناسب با کاربری های مختلف محیط، امکان خرید پوستر دیواری طرح گل، طرح مشاغل، طرح کودکانه، اشکال انتزاعی، طرح مناظر طبیعی و ... برای عموم افراد فراهم است. به راحتی می توان در نمای دکوراسیون تغییرات اساسی و چشمگیر ایجاد نمود و با حداقل هزینه نگاه هر بیننده ای را به نمای دکوراسیون داخلی جلب نمائید.

برای سفارش انواع پوستر دیواری آماده و یا سفارشیمانند خرید پوستر دیواری کلاسیک و ایرانی می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 510
نمایش همه
علاقه مندی ها ()