رنگ به تنهایی عامل اصلی فنگ شویی محسوب می شود. تهیۀ تابلوهای فنگ شویی نیز بر پایۀ ترکیب رنگ های مختلف صورت می گیرد که می تواند طیف رنگی شاد، آرامش بخش یا ملایم و غمگین باشد. بدین ترتیب افراد مختلف می توانند متناسب با روحیات شخصی و یا فضایی که در آنجا قرار می گیرند، اقدام به خرید تابلو فنگ شویی نمایند. در ادامۀ مبحث به اثرات شناخته شدۀ انتخاب تابلو فنگ شویی در نمای دکوراسیون خواهیم پرداخت. پس از اگر در انتخاب تابلوی مناسب تردید دارید، می توانید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

جهت تهیۀ تابلوهای فنگ شویی می توانید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمائید. چرا که این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ فروش تابلو و دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی ساختمان همانند کفپوش، دیوارپوش و ... در حال عرضۀ محصولات به بازار می باشند.

عوامل تأثیرگذار تابلو فنگ شویی در نمای دکوراسیون

دکوراسیون داخلی نقش اساسی بر روی روحیات اشخاص حاضر در محیط دارد. از این رو تصاویر و رنگ های به کار رفته در طراحی دکوراسیون به طور مستقیم بیانگر نظر و احساسات شخص طراح دکوراسیون می باشد.

عناصر آب، باد، خاک و آتش از جمله علوم اصلی هستند که در طراحی تابلوهای فنگ شویی باید در نظر گرفته شوند چون اختصاص به حال و هوای درونی افراد دارد. بنابراین هنگام خرید تابلو فنگ شویی متناسب با بیس اولیۀ طراحی دکوراسیون داخلی، مناسب ترین طرح تابلو را انتخاب نمائید که تعادل میان عناصر در محیط به طور کامل رعایت گردد. حفظ تعادل عناصر با خرید تابلو فنگ شویی با تصاویر و نقاشی های زیبا و آرامش بخش، به راحتی می تواند انرژی مثبت در محیط را مضاعف نماید و طبیعتاً حس خوشایندی برای هر بیننده ای خواهد داشت.

اگر قصد خرید تابلو مدرن برای دکوراسیون داخلی دارید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، تابلوی مورد نظر خود را تهیه نمائید.

فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 469
نمایش همه
علاقه مندی ها ()