چندین سال است که کاغذ دیواری سه بعدی جای خود را به کاغذ دیواری معمولی داده است و طرفداران زیادی در سراسر کشور دارد. طرح های متنوعی از کاغذ دیواری سبک سه بعدی را می توان در سطح بازار مشاهده نمود. افرادی که تمایل به تغییر نمای دکوراسیون منزل و یا محیط اداری هستند، می توانند با قیمت ارزان اقدام به خرید کاغذ دیواری سه بعدی نموده و بخشی از نمای داخلی دکوراسیون را به تصاویر زیبای این محصول دیوارپوش اختصاص دهید. فروشگاه دیوار دکور با گردآوری این مقاله قصد دارد شما را بیشتر با مزایای کاغذ دیواری سه بعدی آشنا سازد، بدین وسیله بتوانید متناسب با موقعیت های مختلف، بهترین محصول دیوارپوش خود را تهیه نمائید.

تجربۀ آسودگی خاطر با خرید کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی نسبت به کاغذ دیواری معمولی دارای تفاوت های قابل توجهی می باشد که می تواند به سبک طراحی تصاویر، استحکام بالا، تنوع ابعاد، نصب آسان، نمایش یک تصویر کلی، قابل شستشو بودن و ثبات چاپ در برابر تابش نور خورشید اشاره نمود. چاپ کاغذ دیواری ساده از تکرار یک تصویر صورت می گیرد ولی جهت چاپ کاغذ دیواری سه بعدی، توسط دستگاه های چاپ پیشرفته توانسته اند امکان چاپ یک تصویر کامل را بر روی کاغذ مخصوص کاغذ دیوای فراهم آورند. بدیهی است افراد زیادی از این نوع پوستر دیواری استقبال کنند و جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، آشپزخانه، لابی و ... از مزایا کاغذ دیواری سه بعدی استفاده نمایند.  فروش کاغذ دیواری مدرن توسط این مجموعه ارائه می گردد.

فروشگاه اینترنتی دیوار دکور با بررسی های کامل توانسته اند انواع کاغذ دیواری سه بعدی را در طرح های متنوع و جذاب تهیه نموده و در دسترس خرید مشتریان قرار داده اند. افرادی که از یکنواختی محل سکونت خسته شده اند، می توانند با نصب این سبک از محصولات دیوارپوش زیبایی دکوراسیون را دو چندان نمود.

 

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 457
نمایش همه
علاقه مندی ها ()