تمامی اقلام در جایگاه خود از خواص منحصربفردی برخوردار هستند که می توان از آن در موقعیت های مختلف استفاده نمود. استقبال از فروش کاغذ دیواری به دلیل زیبایی و کیفیت بالای این محصول می باشد و می توان در نمای دکوراسیون از آن استفاده نمود. کالاهای متعددی در نمای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود که هر کدام از آنها در جایگاه خود، کاربری مناسبی دارند و تغییرات قابل توجهی در می توان در قسمت های مختلف ساختمان بوجود آورد.

فروشگاه دیوار دکور یکی دیگر از مراکز فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت می کند. کاغذ دیواری از مهمترین محصولات این مجموعۀ معتبر به شمار می رود و همواره در تلاش برای عرضۀ کالایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشند.

خرید کاغذ دیواری با کیفیت

در زمان خرید کاغذ دیواری با کیفیت توجه به جنس مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ محصولات دیوارپوش لازم و ضروری می باشد. از مهمترین ویژگی های یک کاغذ دیواری با دوام می توان به خاصیت قابل شستشو بودن آنها اشاره نمود. در این صورت می توان این نوع پوستر را با استفاده از آب و دستمال پاکیزه نمود و نگران ایجاد لکه بر روی آنها نبود. با پیشرفت فناوری، شرایط برای خرید کاغذ دیواری pvc که دارای روکش ضد آب است، فراهم آورده است و تولید کنندگان محصولات دیوارپوش توانسته اند به اقتضای نیاز بازار انواع کاغذ دیواری طرح کودک را در طرح های متنوع تولید نموده و در اختیار مشتریان گرامی قرار دهند.

در عین حال قیمت کاغذ دیواری بر پایۀ ابعاد، جنس کاغذ و طرح آن مشخص می گردد. به طور کلی ممکن است قیمت کاغذ دیواری سه بعدی متفاوت از کاغذ دیواری ساده و یا طرح برجسته می باشد.

جهت خرید طرح های جدید کاغذ دیواری مانند خرید کاغذ دیواری سه بعدی می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دیوار دکور بیاندازید و پس از بررسی کامل محصولات و مشخصات فنی آنها، مناسب ترین کاغذ دیواری را تهیه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 395
نمایش همه
علاقه مندی ها ()