افراد زیادی از تخت خواب برای استراحت کردن استفاده می‌کنند و به طور کلی تخت خواب یکی از لوازم ضروری در هر خانه‌ای می باشد. تخت خواب ها در تنوع گوناگون از نظر سبک و طرح و رنگ و جنس بکار رفته در آن ، ساخته می‌شوند و افراد با توجه به سلیقه و بودجه خود می‌ توانند تختخواب مناسب را انتخاب کنند. یکی از انواع تخت های بسیار پرکاربرد و پر فروش تخت دو طبقه می باشد.  تخت دو طبقه که فضای کمی را در اتاق اشغال می کنند بسیار کاربردی هستند و برای اتاق هایی که فضای کمی دارند مناسب می باشند. تخت دو طبقه برای اتاق فرزندان مورد استفاده قرار گرفته و همچنین در مکان‌های دیگر از قبیل خوابگاه ها و غیره نیز این تخت ها استفاده می شود.

انتخاب تخت دو طبقه مناسب

در زمان خرید تخت دو طبقه با تنوع گسترده از تخت ها رو به رو خواهید شد که در مدل ها و طرح های مختلف بوده و همچنین از نظر کیفیت نیز دارای تفاوت هایی با هم می باشند. تخت دو طبقه در اندازه های مختلف مناسب برای کودکان نوجوانان و بزرگسالان به فروش می رسد و می توانید نوع مناسب با استفاده خود را تهیه نمایید و تخت دوطبقه امروزه در انواع چوبی و فلزی ساخته شده و دارای طرح های گوناگون می باشد. فروش تخت دو نفره توسط فروشندگان مختلف صورت می گیرد که بهسازان چوب از معتبرترین آن هاست.

قیمت تخت دوطبقه از دیگر موارد مهمی است که باید به آن توجه کنید به طور کلی هرچه کیفیت تخت ها بالاتر باشد، قیمت بالاتری هم دارد وشما با در نظر گرفتن بودجه مناسب می توانید این تخت ها را در کیفیت خوب تهیه کنید. تنوع طرح و رنگ تخت ها بسیار افزایش پیدا کرده و شما با توجه به دکوراسیون می توانید این وسیله کاربردی را تهیه نمایید.فروشگاه بهسازان چوب یکی از عرضه کنندگان لوازم خانگی و اداری بوده و انواع تخت دو طبقه را در طرح های زیبا و با قیمت مناسب برای شما در نظر گرفته است.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 475
نمایش همه
علاقه مندی ها ()