کاغذ دیواری سه بعدی از انواع کاغذ دیواری هایی است که بسیار جذاب بوده و دارای تفاوت هایی از نظر طرح ، در مقایسه با کاغذ دیواری های معمولی می باشد. کاغذ دیواری سه بعدی دارای طرح های زنده و جذاب است که با حالت سه بعدی که دارد و سایه های ایجاد شده در آن، بسیار طبیعی به نظر می رسد. کاغذ دیواری سه بعدی در طرح های مختلف از قبیل طبیعت ، چهره، طرح تاریخی، سنتی و.... به تولید می رسد. این نوع کاغذ دیواری ها تاثیرات بالایی را در محیط گذاشته و می توان در اندازه های مختلف آن را تهیه کرد.

تولید کنندگان زیادی در بخش تولید کاغذ دیواری سه بعدی فعالیت دارند و این وسیله ی دکوراتیو را در کیفیت های مختلف به تولید می رسانند بنابراین در زمان خرید کاغذ دیواری سه بعدی باید کیفیت آن را مورد بررسی قرار دهید. برخی از انواع این کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو دارند و از آن می توان برای محیط های مختلف از جمله اتاق پذیرایی ، اتاق کودک و نوجوان ، محیط های کاری و... استفاده کرد . فروشگاه دکور آفیس یکی از مراکز عرضه کننده انواع کاغذ دیواری می باشد که با عرضه ی مستقیم محصولاتش توانسته قیمت های ارزانی را برای عرصه ی انواع کاغذ دیواری سه بعدی در نظر بگیرد بنابراین جهت خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی با کیفیت مانند خرید پوستر دیواری حیوانات به سایت دکور آفیس مراجعه نموده و خرید خود را با قیمت ارزان انجام دهید.

کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر دیواری ها تفاوت زیادی با کاغذ دیواری ها دارند که یکی از این تفاوت ها نحوه ی تولید آن می باشد ، کاغذ دیواری معمولی به صورت رول به فروش می رسد که در متراژ های مورد نظر می توان آن را تهیه کرد اما کاغذ دیواری سه بعدی در ابعاد مورد نظر مشتری و در واقع در ابعاد یک دیوار به تولید می رسد و در زمان نصب باید هر یک از قطعات دقیقا در جای خود قرار گیرد و نصب سخت تری نسبت به کاغذ دیواری های معمولی دارد.

   فروشگاه دکور آفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 501
نمایش همه
علاقه مندی ها ()