صندلی اپن از جمله صندلی های رایج است که در محیط آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته می شود. همانطور که می دانید با ساخت نمای دکوراسیون آشپزخانه به صورت اپن، سبک چیدمان وسایل آشپزخانه نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است و از فضا و میزی که باعث تفکیک شدن محیط آشپزخانه و سالن پذیرایی شده، جهت صرف صبحانه، میان وعده و یا نوشیدنی استفاده می کنند. به همین دلیل با خرید صندلی اپن ، افراد به راحتی می توانند از این فضا به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. در ادامۀ متن به برخی از ویژگی های مهم صندلی اپن می پردازیم و اینکه نوع صندلی بر روی فرد تأثیرگذار خواهد بود.

فروشگاه ته کالا یکی دیگر از مراکز بزرگ در حوزۀ فروش تجهیزات خانگی در تهران فعالیت دارد و توانسته به اقتضای نیاز بازار، انواع صندلی اپن را در مدل و متریال متفاوت به فروش برساند.

خرید صندلی اپن استاندارد

مسئله مهم و اساسی که هنگام خرید صندلی گردان باید در نظر بگیرید. راحت بودن، رعایت اصول ارگونومی بدن، داشتن دسته و قابلیت تنظیم ارتفاع از جمله 4 ویژگی مهمی هستند که هنگام خرید صندلی اپن باید در نظر گرفته شود. همانطور که می دانید ارتفاع پیشخوان آشپزخانه های اپن می تواند در معماری های مختلف متفاوت در نظر گرفته شود، به همین دلیل صندلی اپن که قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشد، می تواند گزینۀ مناسبی برای شما به شمار رود.

معمولاً جنس صندلی اپن از چوب و یا فلز ساخته می شود و جهت محل نشیمنگاه نیز از پارچه و چرم نیز استفاده می کنند. از این رو توانسته اند تنوع مدل صندلی اپن را افزایش داده و افراد راحت تر می توانند متناسب با فضای دکوراسیون و قیمت، مناسب ترین صندلی اپن را تهیه نمایند.

جهت اطلاع از قیمت صندلی گردان و صندلی اپن و خرید اینترنتی این محصول می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی ته کالا مراجعه نمائید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()