کاغذ دیواری از جمله رایج ترین محصولات دیوارپوش، جهت تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی، تجاری، اداری و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. از گذشته های دور تا کنون شاهد طراحی و چاپ کاغذ دیواری می باشیم چون توانسته اند با گذشت زمان از مواد اولیۀ مرغوب جهت افزایش طول عمر کاغذ دیواری بهره گیرند. در نتیجۀ این اتفاق بزرگ، می توانید شاهد فروش کاغذ دیواری با روکش pvc باشید که میزان مقاومت این نوع محصولات دیوارپوش را نسبت به نسخه های قدیمی بهبود ببخشند. در نتیجۀ این اتفاق بزرگ به سهولت می توانید نمای دکوراسیون منزل را با استفاده از کاغذ دیواری ضد آب با طرح های متنوع تزئین نمائید.

فروشگاه دیوار دکور جزء یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ فروش محصولات دیوارپوش از جمله کاغذ دیواری و پوستر در طرح های متنوع و جذاب فعالیت دارد و توانسته اند بر حسب نیاز بازار، محصولات متنوعی را در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند. همچنان خیلی از افراد طرفدار تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی با کاغذ دیواری لوکس هستند چون محصولات دیوارپوش، جذابیت خاصی برای بینندگان دارد و حال و هوای دکوراسیون را متحول می سازد. فروش کاغذ دیواری مدرن توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

خرید کاغذ دیواری با متریال با کیفیت

قیمت کاغذ دیواری بر اساس جنس، مدل و طرح آن تعیین می گردد. بنابراین متناسب با نمای بخش های مختلف دکوراسیون، می توانید کاغذ دیواری ارزان و یا کاغذ دیواری لاکچری و نمای تجملاتی تهیه نمائید. امروزه به راحتی می توان با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی، تغییرات چشمگیر و جذابی را در نمای دکوراسیون بوجود آورد چون امکان نصب این نوع دیوارپوش در ابعاد کوچک در نمای تنها قسمتی از دکوراسیون استفاده نمود. از موارد مهم و اساسی که اکثر افراد علاقه مند به تزئین دکوراسیون داخلی با محصولات دیوارپوش هستند، تنوع طرح و رنگبندی و پوشاندن سطوح دیوار می باشد. جهت مشاهدۀ آلبوم های کاغذ دیواری مدرن، لوکس، نقش برجسته، سه بعدی و ... می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 466
نمایش همه
علاقه مندی ها ()