طراحی و چاپ محصولات دیوارپوش نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است. فروش کاغذ دیواری سه بعدی توانسته نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند چون به سبک متفاوتی طراحی و ساخته شده اند. اگر جهت انتخاب نوع دیوارپوش در نمای ساختمان تردید دارید، می توانید از تصاویر متنوع و جذاب کاغدهای دیواری سه بعدی بهره مند گردید. خیلی از افراد علاقه مند به خرید  کاغذ دیواری سه بعدی در ابعاد متفاوت هستند چون سبک طراحی این نوع محصول دیوارپوش به نحوی است که می توان آن را در بخش های مختلف نمای دکوراسیون نصب نمود. امروزه بدون هیچ محدودیتی می توان کاغذ دیواری با طرح های شکیل و چشم نواز تهیه نمود.  

جهت مشاهدۀ مدل های جدید کاغذ دیواری سه بعدی می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید. با استفاده از این مجموعۀ معتبر، به راحتی می توانید از میان محصولات دیوارپوش، پوستر دیواری مورد پسند خود را در ابعاد مختلف انتخاب نموده و جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق ها و ... استفاده نمایند.

تغییر دکوراسیون منزل با کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی به کیفیت و ابعاد آن وابسته می باشد. از این رو عموم افراد می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی و توان مالی که از آن برخوردار هستند، طرح مورد پسند خود را تهیه نمایند. با توجه به طراحی خاصی که کاغذ دیواری سه بعدی دارد، انتخاب طرح این نوع دیوارپوش می تواند زیبایی دکوراسیون را دو چندان نماید و تأثیر مستقیم بر روی ابعاد دکوراسیون خواهد داشت. بدین وسیله با انتخاب درست دیوارپوش، تغییرات زیبایی در نمای دکوراسیون بوجود آورید. در حال حاضر می توانید تنها بخشی از سطوح دیوار را با کاغذ دیواری سه بعدی تزئین نمائید و با صرف حداقل هزینه، زیبایی دکوراسیون داخلی را متحول سازید.

جهت خرید کاغذ دیواری مدرن و... می توانید از میان محصولات فروشگاه اینترنتی دیوار دکور انتخاب خود را انجام دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 472
نمایش همه
علاقه مندی ها ()