پوستر دیواری نوعی کاغذ است که دارای طرح های چاپی و نقوش متفاوتی می باشد و مستقیماً روی دیوارهای خانه یا محل کار چسبانده می شود. ممکن است گمان کنید که پوستر دیوار دکور همان کاغذ دیواری است. در حالی که این دو محصول با یکدیگر تفاوت هایی دارند. برای مثال پوستر دیواری یک طرح ثابت و یکسره را روی دیوار اجرا می کند. در حالی که در کاغذ دیواری یک طرح ثابت و یک شکل در هر رول تکرار شده است.

همانطور که گفتیم قرار دادن پوستر دیواری بسیار آسان است اما باید یک سری مراحل را طی کرد تا قرار دادن پوستر دیوار دکور با موفقیت کامل انجام شود. پیش از نصب باید مطمئن شوید که دیوار کاملاً در شرایط عالی قرار دارد و فاقد رطوبت است. زمان نصب بسته به تعداد افرادی که آن را قرار می دهند و میزان تجربه آن ها متفاوت خواهد بود. برای ارائه یک ایده کلی برای اتاقی در حدود 3×2 متر، تقریباً به 1 ساعت و نیم زمان نیاز داریم.

  • پوستر باکیفیت دیواری قابل شستشو است. می توانید آن را با یک پارچه مرطوب و خیس تمیز کنید.
  • قرار دادن ساده و سریع، نکته ای است که سبب افزایش محبوبیت پوستر دیوار دکور شده است.
  • فناوری‌های مقاوم در برابر نور خورشید، چاپ و مواد در طول سال‌ها پیشرفت زیادی کرده‌اند. پوستر دیواری نیز با داشتن چنین ویژگی هایی، شهرت جهانی یافته است.
  • غیر قابل اشتعال بودن از اصلی ترین ویژگی های پوستر دیوار دکور به حساب می آید. در واقع با توجه به مواد استفاده شده، آنها به سختی قابل اشتعال هستند.
  • ضخامت بالای پوستر دیواری، سبب جلوگیری از نفوذ رطوبت و سرما می شود. به طور کلی این محصول نقش یک عایق قدرتمند را ایفا می کند.

امیدوارم این پست را دوست داشته باشید و یادتان باشد آن را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که برای دیدن جدیدترین طرح های پوستر دیوار دکور به فروشگاه اینترنتی ما سر بزنید و نکاتی را برای به روز بودن دکوراسیون منزل خود، مورد توجه قرار دهید. خرید پوستر دیواری پتینه را از سایت انجام دهید. 

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()