نکات اساسی برای خرید تخت دو طبقه

خرید تخت دو طبقه همیشه یک مشکل بزرگ و اساسی است. انواع تخت پایه دار دو طبقه باید سازگار با چیدمان اتاق، کاربردی و چند منظوره باشد. علاوه بر این، بهتر است که چنین تخت‎هایی، فضای زیادی را اشغال نکنند، تا بتوان از سایر فضای اتاق برای چیدمان لوازم دیگر استفاده کرد. این موضوع به ویژه برای خانواده های پرجمعیت مهم است. یک راه حل ایده آل برای این مشکل، استفاده از  تخت دو طبقه بهسازان چوب است. انواع مدل های تخت مدرن، از بالاترین میزان بالایی کیفیت و مرغوبیت بهره مند هستند.

چنین تخت هایی متشکل از دو طبقه مجزا هستند که به طور همزمان توسط سه نفر استفاده می شود. هر فرد جایگاه خاص خود را دارد و می تواند فضای خواب شخصی خود را داشته باشد. از مزایای اصلی تخت بهسازان چوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در فضا

در محیط هایی با فضای کوچک، نحوه چیدمان و طراحی دکوراسیون بسیار اهمیت می یابد. حال بهتر است به جای استفاده از تخت های جاگیر، از تخت دو طبقه استفاده کنید. تخت بهسازان چوب می تواند صرفه جویی بهینه ای را از یک محیط به عمل بیاورد و در فضاسازی اصولی، نقش مهمی را ایفا کند.

  • تنوع سبک ها و طراحی تخت دو طبقه

 یک تخت دو طبقه مناسب و استاندارد را می توان با هر طراحی داخلی تطبیق داد. تطبیق پذیری تخت بهسازان چوب به دلیل وجود محفظه و کشو برای نگهداری لباس، سایر اقلام مورد توجه قرار می گیرد. فروش تخت دو نفره از طریق سایت با کیفیت بسیار بالا انجام می گیرد.

  • استحکام و مقاومت بالا

تخت بهسازان چوب، در فرایند تولید به طور مداوم توسط تولیدکنندگان، مورد نظارت و بازبینی قرار می گیرد. این امر باعث شده‎است که این محصول طی مراحل تولید، کیفیت خود را حفظ کند و با حداکثر مرغوبیت به بازار راه پیدا کند.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 574
نمایش همه
علاقه مندی ها ()