سرویس خواب از جمله کالاهای مهم جهیزیۀ عروس به شمار می رود. سرویس خواب متشکل از کالاهای مختلفی از جمله تخت خواب، میز آرایش، دراور، پاتختی، مبل پاتختی، پاف، صنعتی و آینه می باشد. البته افراد می توانند هنگام خرید سرویس خواب، هر کدام از کالاها را انتخاب نموده و با قیمت مناسب سفارش دهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع سرویس خواب اشاره داشته باشیم تا بدین وسیله بتوانید مناسب ترین سرویس خواب را تهیه نمائید. سرویس خواب کلاسیک و مدرن دو دسته بندی اصلی این محصول به شمار می روند که می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی و قدرت خرید خود، هر یک از انواع سرویس خواب را سفارش دهید.

خرید سرویس خواب کلاسیک و مدرن

فروشگاه دیجی چوب به عنوان یکی از مراکز بزرگ و شناخته شده در زمینۀ پخش لوازم خانگی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون قادر به پاسخگویی سفارشات اینترنتی مشتریان در سراسر کشور می باشند. در حال حاضر امکان خرید آنلاین سرویس خواب برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

سرویس خواب مدرن از جمله انواع سرویس خواب محبوب و پرفروش در بازار داخل به شمار می رود. در حال حاضر سبک طراحی و ساخت سرویس خواب تغییرات قابل توجهی نموده است و توانسته اند محصولات متعددی را به لیست سرویس خواب اضافه نموده و زیبایی اتاق خواب را دو چندان نمایند.

قیمت خرید سرویس خواب مانند خرید سرویس خواب اسپرت ارتباط مستقیم با جنس، ابعاد، تعداد اقلام و مدل آنها دارد. در نتیجه متناسب با سلیقۀ شخصی، به سهولت می توانید اقدام به خرید سرویس خواب تک نفره و یا دو نفره نمائید. خوشبختانه مدل سرویس خواب کلاسیک همچون گذشته ماهیت فیزیکی خود را حفظ نموده و دارای جلوۀ زیبایی می باشد و عمدتاً از چوب طبیعی و یا مصنوعی mdf ساخته می شوند. اگر علاقه مند به خرید اینترنتی سرویس خواب با کیفیت می باشید می توانید به سایت رسمی فروشگاه دیجی چوب مراجعه نمائید.

  فروشگاه دیجی چوب

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 566
نمایش همه
علاقه مندی ها ()