توصیه هایی که برای نگهداری پوستر دیواری باید بدانید

پوستر دیواری پتینه، محصولی ارزشمند و کاربردی در منازل است. امروزه تولید کنندگان، طیف گسترده ای از آن ها را برای زیبایی دکوراسیون ارائه می دهند. انواع پوستر دیواری دیوار دکور در رنگ، طرح و شکل بسیار متفاوت هستند. آن ها به علاوه دارای جنس های مات، براق و ابریشمی می باشند. در اینجا به بیان توصیه هایی برای نگهداری این تولیدات می پردازیم.

  • زمانی که سطح پوستر دیواری پتینه به شدت کثیف است، توصیه می شود یک دستمال معمولی را به دیوار بچسبانید و آن را به آرامی روی سطح پوستر بکشید.
  • برای لکه های کوچک، به سادگی سعی کنید پوستر دیوار دکور را با اسفنج آغشته به آب بشویید. سپس آن را روی سطح پوستر بکشید، بدون اینکه با تمام توان روی اسفنج فشار بیاورید. می توانید از محلول صابون رقیق یا شوینده نرم استفاده کنید.
  • اگر می خواهید پوستر دیواری پتینه به سطح دیوار بچسبد، توصیه می شود قبل از شروع به چسباندن، دیوارها را با یک لایه آستر گچی بپوشانید.
  • پوستر دیواری پتینه با توجه به سلیقه مشتریان و تمایلات آنان تولید و عرضه می شود. پوستر دیوار دکور را می توان در دسته محصولات مهم برای اتاق در نظر گرفت. از نظر روانشناسی، وجود پوستر دیواری زیبا در اتاق افراد، باعث رشد ذهنی و افزایش آرامش آنان می شود.

استفاده از پوستر دیواری پتینه برای زیبایی دیوار

 در ادامه به بیان کارهایی که می توان با استفاده از انواع پوستر دیواری پتینه برای افزایش زیبایی دیوار انجام داد می پردازیم. پس می توانید تا پایان ما را همراهی کرده و از این اطلاعات به طور گسترده بهره مند شوید.

از جمله کارهایی که با استفاده از پوستر دیواری پتینه می‌توان انجام داد، نصب آن بالای تخت است. این محصولات به دلیل آن که دارای اشکال بسیار زیبایی هستند، بهتر است بالای تخت نصب شوند. برند دیوار دکور سعی دارد بهترین نوع پوستر دیواری را برای فروش عرضه کند. خرید پوستر دیواری کودک در طرح های کارتونی انجام می گیرد. 

آن ها همچنین برای نصب در فروشگاه ها نیز مناسب هستند اصولاً برند دیوار دکور سعی دارد این محصولات را به منظور خانگی و تجاری تولید کند.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 574
نمایش همه
علاقه مندی ها ()