معرفی و بررسی انواع آینه

آینه کنسول، محصولی است که امروزه اغلب خانه ها برای حفظ زیبایی و استفاده های کاربردی، به آن نیاز دارند. نحوه خرید و انتخاب بهترین نمونه های این محصول، به نیاز شما بستگی دارد. اگر می خواهید آن را در کنج اتاق قرار دهید، باید نمونه های مناسب برای کنج را خریداری کنید.

این نمونه ها، در مجموعه تولیدی بهسازان چوب به وفور یافت می شوند. این مجموعه، تخصص زیادی در تولید محصولات مورد نیاز خانه، از جمله  آینه کنسول دارد.

 مواد مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها برای ساخت آینه کنسول خود استفاده کنید. برخی از پرکاربردترین آن ها چوب بلوط یا کاج، تخته سه لا، مواد فلزی و غیره است. انتخاب مواد برای ساخت کتابخانه شما به عواملی مانند: بودجه ای که دارید، طرحی که می خواهید به آن برسید و وزنی که باید تحمل کند بستگی دارد.

بهتر است انتخاب چوب مورد نیاز برای ساخت آینه کنسول را بر عهده بهسازان چوب بگذارید. آن ها نسبت به نیاز واقعی مشتریان خود، آگاهی بیش تری دارند.

قبل از خرید آینه کنسول چه چیزهایی باید بدانیم؟

 آینه کنسول باید طبق سفارش شما ساخته شده باشد: اگرچه می توانید یک محصول از پیش ساخته شده را از فروشگاه خریداری کنید، اما ممکن است با فضای مورد نظر شما مطابق نباشد. در حالی که اگر بهسازان چوب آن را بسازد، ابعاد و سبک اتاق را در نظر می گیرد.

اگر خانه یا آپارتمان کوچکی داشته و در عین حال نیاز به آینه کنسول دارید، ساخت آینه مرغوب بهسازان چوب می تواند گزینه مناسبی باشد. این محصولات به دلیل اندازه کوچک خود، در استفاده از فضا صرفه جویی می کنند. فروش صندلی راک در سایت با کیفیت بسیار عالی در نظر گرفته شده است. 

 متناسب با بودجه شما باشد: اگر بودجه کمی دارید، می توانید طرح ها و مواد ارزان قیمت را برای ساخت آینه کنسول بهسازان چوب انتخاب کنید. انواع مختلفی از روکش های چوبی وجود دارند که بسیار مقرون به صرفه هستند.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 559
نمایش همه
علاقه مندی ها ()