مبلمان اداری دارای چه مشخصه هایی هستند؟

در بخش صنعت نساجی و مبلمان، انواع  مبل اداری  ایده‌ها و مدل‌های متنوعی یافت می‌شود. امروزه بدون‌ شک می‌توانیم بین تعداد زیادی مبلمان، یکی را انتخاب کنیم. همیشه باید به ارتفاع مبل بهسازان چوب نگاه کنید و بر اساس آن، خریدی درست را رقم بزنید. سبک مبل اداری یکی از مواردی است که اغلب در دفاتر مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این سبک از چوبی مقاوم به‌ عنوان پایه‌ای برای مبلمان محکم و بادوام استفاده می‌شود.

اگر به دنبال آن هستید که مبلمان مرغوب و باکیفیتی را خریداری کنید، در ابتدا باید ویژگی های مربوطه آن را به درستی بدانید. پس از آشنایی با مشخصات مبلمان اداری، مطمئنا شما نیز علاقه مند به خرید آن خواهید شد.

مشخصات مبل اداری

 رنگ مبل اداری: مبل بهسازان چوب را می‌توان وسیله مهمی در زیبایی فضا دانست. این محصول نقش تزیینی خاصی دارد که به‌ طور مستقیم بر فضای کل دفتر تاثیر می‌گذارد. به‌ طور کلی رنگ مبل اداری با توجه به ماهیت کار، سطح فضا و میزان نورپردازی در دفتر کار انتخاب می‌شود. رنگ مبل، سبک و طرح آن باید با هم هماهنگ باشد تا جلوه‌ی زیبایی ایجاد کند. میز و مبل اداری یکپارچه هستند و رنگ‌بندی متناسبی دارند.

ارتفاع مبل: ارتفاع مبل بهسازان چوب تاثیر مستقیمی بر سلامت بدن ما دارد. اگر ارتفاع مبلمان اداری مناسب نباشد، آسیب جدی به ستون فقرات کمر و گردن وارد می‌کند. مبل بهسازان چوب با ارتفاع متعادل خود از هرگونه آسیب به نواحی مختلف بدن جلوگیری می‌کند. هنگام نشستن روی مبل باید ران‌ها موازی با زمین باشد و ساق پاها به‌ صورت عمود قرار بگیرند. مبلمان مرغوب با داشتن شکل ظاهری استاندارد بدن را در حالت اصولی و متعادل قرار می‌دهند. خرید کتابخانه خانگی در طرح های جدید و زیبا را از بهسازان چوب انجام دهید. 

متریال و مواد اولیه مبل: هرچه در ساخت یک مبل از مواد باکیفیت‌تری استفاده شود، مسلماً کیفیت نهایی کار افزایش خواهد داشت. این در حالی است که اگر از متریال ناخالص در تولید این محصول استفاده کنند، کیفیت نهایی کار به شکل چشمگیری کاهش خواهد یافت. مبل بهسازان چوب همواره از محصولات با کیفیت و بی‌نظیری ساخته می‌شود. این امر ارتباط مستقیمی با دوام و ماندگاری محصول دارد و عمر آن را افزایش می‌دهد.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 483
نمایش همه
علاقه مندی ها ()