متحول ساختن دکوراسیون با پوستر دیواری

آیا به دنبال تزئینات دیواری خاصی جهت طروات بخشیدن به فضای داخلی خود می‌باشید؟ به طور حتم، پوسترهای دیواری دیوار دکور می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. حتی اگر سبک و بودجه ثابتی در این زمینه مد نظر دارید، نباید فراموش کنید که به هنگام خرید این پوستر دیواری ، اندازه و شکل پوستر دیواری را در نظر بگیرید. شایان ذکر است که یک پوستر با اندازه و جهت گیری متناسب می تواند دکوراسیون اتاق شما را کاملا متحول کند، در حالی که دقیقا همان پوستر در یک اندازه اشتباه ، ممکن است محیط و دکوراسیون را آشفته نمایش دهد. جهت کسب راهنمایی‌های لازم در این حوزه و همچنین نحوه خرید پوستر دیواری در یک اندازه متناسب ، پیشنهاد می‌کنیم که با کارشناسان دیوار دکور در ارتباط باشید.

نکات مهم به هنگام نصب یک پوستر

  • قبل از جداکردن پوستر دیواری از رول ، دست های خود را بشویید. حتی مقدار طبیعی چربی و روغن روی دست‌های شما می‌تواند لکه‌هایی، به ‌ویژه در نواحی تیره چاپ، برجای بگذارد.
  • هنگامی که پوستر دیواری را از لوله خارج می‌کنید، پوستر به طور طبیعی لول می‌شود، که موجب می شود چسب، بد بچسبد. با قرار دادن پوستر به سمت بالا و وزن دادن به گوشه ها، می توانید قبل از قرار دادن پوستر روی دیوار، آن را صاف کنید. پوسترهای ضخیم تری که به صورت رول عرضه نمی‌شوند،  بدیهی است که به این مرحله نیاز ندارند.
  • فضایی را که می‌خواهید پوستر را در آن قرار دهید، به طور کامل تمیز کنید. رطوبت، گرد و غبار ناشی از سیستم های گرمایش و سرمایش می‌تواند نقاط لغزنده‌ای را بر روی سطوح ایجاد کرده و به این ترتیب، چسباندن پوستر را تقریبا غیرممکن سازد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه و همچنین نحوه  خرید پوستر دیواری کودک و... ، می‌توانید با متخصصین فروش دیوار دکور تماس بگیرید.

نحوه خرید آنلاین پوستر دیواری

لازم به یادآوری است که در صورت قصد خرید انواع مختلفی از پوستر دیواری ، می‌توانید با کارشناسان دیوار دکور، تماس حاصل فرمایید. همچنین بخش پشتیبانی دیوار دکور، به صورت شبانه روزی آماده رفع کلیه نیازهای اطلاعاتی شما می‌باشد.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 497
نمایش همه
علاقه مندی ها ()