بهترین روش خرید پوستر دیواری پتینه

پوستر دیواری، یکی از مهمترین ابزارهای دکوراسیون جهت جان بخشیدن به فضای خانه و محیط کار می‌باشد. با به کارگیری این پوسترها، می‌توانید در کمترین زمان ممکن ؛ جلوه جدیدی را در فضا و دکوراسیون خود ایجاد نمایید. همچنین، با توجه به اینکه این پوسترها جهت نصب نیازی به قاب یا پایه ندارند، می توانید به راحتی آن ها را در بخش‌های مختلفی از فضای خود نصب نمایید. در صورتی که شما نیز جهت متحول ساختن دکوراسیون خود به پوستر نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه پوسترهای دیوار دکور از جمله پوستر دیواری پتینه دیدن فرمایید.

تفاوت پوستر دیواری با کاغذ دیواری

لازم به ذکر است که پوسترهای دیواری شباهت بسیاری با کاغذهای دیواری دارند.  با این حال، عمده‌ترین تفاوت آن‌ها؛ در طرح و همچنین جنس کاغذ می‌باشد. به طور معمول، تصاویر چاپ شده در پوستر دیوار دکور ، تصاویر سه بعدی بوده و همچنین از قابلیت نصب بسیار راحت‌تری نسبت به کاغذهای دیواری برخوردار می‌باشند. علاوه براین ، پوسترها بر خلاف کاغذهای دیواری که جهت پوشش تمامی دیوارهای فضا، مورد استفاده قرار می‌گیرند، تنها در بخش محدودی از دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه و همچنین نحوه خرید پوستر دیواری ، می‌توانید با کارشناسان دیوار دکور تماس بگیرید.

نمایندگی عرضه و توزیع مستقیم پوستر دیواری پتینه

شایان ذکر است که دیوار دکور به عنوان نمایندگی عرضه و توزیع مستقیم پوستر دیواری پتینه، از جمله شرکت‌های شناخته شده در بازار پوسترهای داخلی و خارجی می‌باشد. این مجموعه علاوه بر توزیع پوسترهای باکیفیت و دارای طرح‌های خارق العاده ، از نظر قیمتی نیز توانسته است پوسترهای خود را در طیف قیمتی مشتری پسندتری به بازار عرضه نماید. بر همین اساس ، پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به خرید پوستر دیواری پتینه ، با مشاورین فروش دیوار دکور تماس حاصل فرمایید. همچنین بخش پشتیبانی این مجموعه، مشتاقانه آماده رفع کلیه نیازهای اطلاعاتی شما در حوزه پوسترهای دیواری از جمله نحوه خرید پوستر دیواری پتینه می‌باشد.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 524
نمایش همه
علاقه مندی ها ()