تاب ریلکسی با عنوان صندلی راحتی و یا صندلی تابی نیز معرفی می شود و افراد به منظور استراحت کردن و رفع خستگی آن را تهیه می نمایند. شاید تصور داشته باشید که داشتن تاب ریلکسی تنها برای اشخاصی است دارای حیاط می باشند ولی این چنین نیست. در واقع نسبت به گذشته سبک طراحی و ساخت تاب های ریلکسی تغییرات قابل توجهی نموده است. تاب ریلکسی متحرک و  تاب ریلکسی ثابت دو دسته بندی اصلی این نوع صندلی به شمار می رود. بدین وسیله افراد می توانند متناسب با فضای خالی در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب و تراس اقدام به خرید تاب ریلکسی به صورت تک نفره و یا دو نفره نمایند. جهت مشاهدۀ نمونه های مختلف تاب ریلکسی می توانید به فروشگاه بهسازان چوب مراجعه نمائید. این مجموعه یکی دیگر از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراتیو در تهران راه اندازی شده است و توانسته اند بروزترین وسایل خانگی را تهیه نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

فاکتورهای اساسی جهت انتخاب تاب ریلکسی

هنگام خرید تاب ریلکسی، نیاز است که شما مدل مورد پسند خود را انتخاب نمائید. در واقع با در نظر گرفتن فضا، قیمت و سلیقۀ شخصی می توانید بهترین تاب ریلکسی چوبی و یا فلزی را سفارش دهید. از جمله فاکتورهای مهم و اساسی در انتخاب و خرید این نوع صندلی به دلیل ایجاد حس نوستالژی برای افراد می باشد، ضمن آنکه برای افراد لذت بخش بوده و لحظات خوشایندی را به ارمغان می آورد. اگر منزل شما دارای حیاط است، با خرید تاب ریلکسی یک نفره به فضای دکوراسیون زیبایی خاصی می بخشید و می توانید از فضای خالی که در اختیار دارید، استفاده بهینه نمائید. قیمت تاب ریلکسی بر اساس پارامترهای متعددی تعیین می گردد که می توان به جنس و مدل آن اشاره نمود. جهت خرید آینه کنسول و تاب ریلکسی با قیمت ارزان می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب اقدام نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 493
نمایش همه
علاقه مندی ها ()