کاغذ دیواری ساده از رایج ترین محصولات دیوارپوش موجود در بازار است و اقشار مختلف جامعه می توانند متناسب با توان مالی از زیبایی تنوع طرح این نوع دیوارپوش جهت تزئین و تغییر قسمت های مختلف ساختمان مسکونی و اداری مورد استفاده قرار گرفته می شود. طراحی کاغذ دیواری به دوران باستان چین باز می گردد که توسط کشورهای اروپایی توسعه پیدا کرده است. چرا که با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و مواد اولیۀ مرغوب توانستند محصولاتی متنوع و با کیفیت تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. فروشگاه دیوار دکور از دیگر مراکز معتبر در حوزۀ پخش محصولات دکوراسیون داخلی منجمله کاغذ دیواری ساده و طرح دار، پوستر و انواع تابلو در حال فعالیت می باشد و با تأمین محصولاتی با برندهای معتبر بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه می دهند.

معرفی انواع کاغذ دیواری ساده

با گذشت زمان سبک طراحی و چاپ کاغذ دیواری تغییرات قابل توجهی نموده است و این مسئله باعث گردیده بازار فروش کاغذ دیواری مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته شود. متناسب با فضاهای مختلف به سهولت می توانید بهترین کاغذ دیواری ساده را با قیمت مناسب تهیه نمائید. هم اکنون فروش کاغذ دیواری ساده را می توان در دسته بندی های متفاوتی منجمله بافت دار، نقش برجسته، طرح کامل و طرح تکراری (به صورت مورب، افقی و عمودی) ملاحظه نمائید. در نتیجه افراد متناسب با سلیقۀ شخصی می توانند بهترین کاغذ دیواری را تهیه نموده و زیبایی دکوراسیون را دو چندان نمایند. تغییرات قابل توجهی را می توان در نمای داخلی سالن نشیمن، اتاق فرزندان، اتاق خواب، اتاق میهمانان و ... بوجود آورد.

قیمت  خرید پوستر و کاغذ دیواری ساده بر پایۀ جنس، طرح و ابعاد آن تعیین می گردد. بدیهی است عموم افراد می توانند با در نظر گرفتن یک سری نکات مهم، به واسطۀ فروشگاه اینترنتی دیوار دکور با قیمت مناسب بهترین کاغذ دیواری ساده را تهیه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 439
نمایش همه
علاقه مندی ها ()