آینه کنسول به عنوان یکی از تجهیزات و لوازم دکوراتیو در نمای دکوراسیون می توان در قسمت های مختلف قرار داد. فروش آینه کنسول در ابعاد، متریال و طرح های متنوع صورت می گیرد و علاقه مندان به تهیۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی، تلاش می کنند متناسب با فضا و بودجه ای که در اختیار دارند، این وسیله را تهیه نمایند. چوب و فلز از جمله متریال اصلی است که جهت طراحی و ساخت میز و آینه کنسول مورد استفاده قرار گرفته می شود. متناسب با هر فضای دکوراسیونی می توان آینه کنسول مدرن و کلاسیک تهیه نمود و جلوه ای خاص به دکوراسیون منزل بخشید. به دلیل فعالیتی که فروشگاه بهسازان چوب در حوزۀ تأمین و پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی چوبی دارد، توانسته اند در لیست محصولات خانگی، امکان خرید آینه کنسول را برای مشتریان مهیا سازند. 

خرید آینه کنسول لوکس ارزان

کاربرد میز کنسول به گذشته های دور باز می گردد که تنها خانواده های اشراف می توانستند این وسیلۀ تزئینی را تهیه نموده و جهت دیزاین و طراحی دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی از زیبایی آن بهره گیرند. اکثر طرح های آینه کنسول چوبی، منبت کاری شده و بسیار ارزشمند هستند و تأثیر قابل توجهی بر روی زیبایی دکوراسیون دارد. البته با گذشت زمان توانسته اند با بهره گیری از متریال مختلف همچون mdf به نوعی هزینۀ این محصول را به حداقل خود برسانند. در نتیجه برای افراد امکان خرید آینه کنسول ارزان و با کیفیت فراهم می باشد. متناسب با فضای دکوراسیون مدرن، امکان تهیۀ میز و آینه کنسول با رنگبندی و طرح های متنوع مدرن و کلاسیک برای عموم افراد فراهم می باشد و به سهولت می توانند هارمونی میان لوازم دکوراسیون داخلی سالن نشیمن و یا اتاق خواب و میهمان را حفظ نمود. جهت خرید تخت دو نفره و آینه کنسول چوبی و فلزی ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و سفارش دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 499
نمایش همه
علاقه مندی ها ()