تخت دو طبقه از دیگر محصولات تخت خواب رایج در بازار به شمار می رود. تخت خواب به عنوان وسیله ای جهت استراحت کردن و خوابیدن می باشد. از این رو تولید کنندگان لوازم خانگی تلاش نمودند متناسب با شرایط مختلف، انواع تختخواب در طرح های مختلف از جمله تخت دو نفره، تخت یک نفره، تخت دو طبقه و تخت تاشو تولید و روانۀ بازار نمایند. بدین ترتیب والدین و فرزندان می توانند متناسب با شرایط شخصی خود، بهترین تخت خواب را از میان محصولات متنوع تهیه نمایند. در حالت کلی افرادی متقاضی خرید تخت دو طبقه می باشند که فضای اختصاصی برای هر یک از فرزندان خود ندارند، بدین ترتیب با تهیۀ این مدل تخت خواب تلاش می کنند، از فضای کمی که در اختیار دارند، بتوانند بهترین استفاده را داشته باشند. جهت مشاهدۀ مدل های پرفروش سرویس خواب می توانید به فروشگاه بهسازان چوب مراجعه نمائید.

سفارش آنلاین تخت دو طبقه

با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، روز به روز بر تعداد آپارتمان های کوچک و تک خواب و دو خواب افزوده می شود و این مسئله باعث گردیده تا افراد به دنبال خرید تجهیزات و لوازم خانگی کم جا باشند. این مسئله بر روی انتخاب و خرید تخت خواب نیز تأثیرگذار بوده و باعث گردیده تا خانواده ها به دنبال تخت خواب کمجا متناسب با نیاز خود باشند.

تا کنون کاربرد تخت دو طبقه را در محیط های نظامی، بیمارستان ها و خوابگاه ها ملاحظه نموده اید چون در فضای کم می تواند برای تعداد زیادی از افراد تخت خواب جداگانه تهیه نمود. قیمت تخت دو طبقه بر پایه عوامل متعددی از جمله جنس ، بدنه و طرح آن تعیین می گردد . بدون شک متناسب با نیاز خود می توانید از طریق فروشگاه بزرگ و معتبر بهسازان چوب اقدام به   خرید تاب ریلکسی و تخت دو طبقه کودکانه و یا بزرگسال نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 447
نمایش همه
علاقه مندی ها ()