کمد لباس یکی از اقلام پرکاربرد در محیط منزل محسوب می شود. همانطور که می دانید همانطور که از نام کمد لباس مشخص است، این وسیله به منظور نگهداری لباس و اکسسوری های شخصی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. سبک طراحی و ساخت کمدهای لباس نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است و این مسئله باعث گردیده تا افراد راحت تر بتوانند متناسب با فضایی که در اختیار دارند، کمد لباس شیک و مدرن برای اتاق شخصی خود تهیه نمایند. نیاز است که افراد به این نکتۀ مهم توجه داشته باشند که میزان حجم پوشاکی که هر شخص دارد، به سهولت می توانند کمد لباس چوبی را در ابعاد مختلف تهیه نمایند.

قیمت کمد لباس دیواری

فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از مراکز توزیع کنندۀ لوازم چوبی و تجهیزات خانگی و اداری در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعۀ معتبر با امکاناتی که در اختیار دارند توانسته اند محصولاتی با کیفیت تأمین نموده اند و امکان خرید محصولات را به صورت اینترنتی مهیا کرده اند.

کمد لباس لولایی و کمد لباس درب ریلی از جمله دسته بندی های اصلی کمدهای لباس دیواری به شمار می روند. بدین ترتیب عموم افراد می توانند متناسب با فضای خالی که در اختیار دارند، کمد لباس دیواری در ابعاد مختلف تهیه نمائید. هنگام  خرید کتابخانه خانگی و کمد لباس نیاز است که توجه ویژه نسبت به مشخصات فنی ساخت آن داشته باشید. امروزه متناسب با فضای دکوراسیون اتاق می توانید بهترین کمد لباس را در ابعاد مختلف تهیه نمائید. قیمت کمد لباس بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد که می توان به سطح کیفیت متریال به کار رفته، ابعاد و طرح آن اشاره نمود. با توجه به مطالب مذکور کمد لباس درب ریلی را برای اتاق های کوچک پیشنهاد می کنیم چون باز کردن درب فضای خاصی را به خود اختصاص نمی دهد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به سهولت می توانید بهترین محصولات چوبی را تهیه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 334
نمایش همه
علاقه مندی ها ()