کاغذ دیواری کلاسیک یکی از سبک های اصلی در دسته بندی طراحی محصولات دیوارپوش به شمار می رود. در همین راستا افرادی که به دنبال ایجاد تغییر در دکوراسیون هایی به سبک کلاسیک و قدیمی هستند، می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی،فضای دکوراسیون و ترکیب رنگی تجهیزات دکوراسیون اقدام به خرید کاغذ دیواری کلاسیک نمایند. اگر به دنبال ایجاد فضایی جذاب و فرح بخش هستید، می توانید با صرف حداقل هزینه از زیبایی تنوع طرح محصولات دیوارپوش استفاده نمائید. فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از مراکز بزرگ در عرصۀ توزیع تجهیزات دکوراسیون داخلی در حال فعالیت می باشد و توانسته اند متناسب با نیاز مشتریان، سبک های متفاوتی از محصولات دیوارپوش را تأمین و عرضه نمایند.

خرید کاغذ دیواری کلاسیک مجلل

هم اکنون متناسب با فضای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک، به سهولت می توانید کاغذ دیواری کلاسیک ارزان و با دوام در طرح های زیبا تهیه نمائید. در واقع استفاده از پوستر دیواری سه بعدی کلاسیک روش مناسبی است که افراد جهت ایجاد تغییر دکوراسیون در فضای منزل از مزایای آنها استفاده می نمایند. بدیهی است متناسب با تمام دیوارها می توان از تنوع طرح پوسترهای دیواری کلاسیک بهره گیرید. متناسب با نوع کاربری محیط های مختلف، امکان خرید کاغذ دیواری اسپرت و کاغذ دیواری کلاسیک در طرح های شیک برای عموم افراد فراهم می باشد.

در ابعاد متفاوت در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، محیط را لوکس و مجلل به بینندگان نشان دهید. خوشبختانه به راحتی می توانید با صرف حداقل هزینه تغییرات زیبا و چشمگیری در یک محیط با کاربری های متفاوت بوجود آورید. با کمی دقت و حوصله می توانید طرح مورد پسند خود را در فضای دکوراسیون های مختلف ایجاد نموده و به نوعی فضا را دلنشین و جذاب نمائید. با راه اندازی فروشگاه اینترنتی دیوار دکور افراد راحت تر از گذشته می توانند از میان طرح های موجود در فروشگاه بدون محدودیت زمانی، بهترین کاغذ دیواری کلاسیک را در ابعاد دلخواه سفارش دهید.

 

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 406
نمایش همه
علاقه مندی ها ()