جهت خرید آینه کنسول نیز می بایست یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید. این نکات می تواند شامل محل قرارگیری آینه کنسول، قیمت و سبک مورد پسند شما باشد. در اینجا قصد دارم به برخی از موارد مهم این چنینی بپردازم تا بدین وسیله راحت تر بتوانید میز و آینه کنسول مورد نیاز پسند خود را با قیمت مناسب و جلوه ای خیره کننده خریداری نمائید. همانطور که می دانید فروش آینه کنسول در گذشته به عنوان وسیلۀ تزئینی در طراحی دکوراسیون لاکچری صورت می گرفت ولی با گذشت زمان تولید کنندگان محصولات چوبی توانستند با بهره گیری از متریال متفاوت و تلفیق آنها با یکدیگر، انواع میز و آینه کنسول طراحی و تولید نمایند که برخی از مدل های رایج این محصول دکوراتیو را می توانید در فروشگاه بهسازان چوب ملاحظه نمائید. این مجموعه با تلاش روز افزون توانسته موفق به عرضۀ لوازم خانگی چوبی در طرح های متنوع گردد و پاسخگوی سفارشات مشتریان گرامی می باشند.

خرید آنلاین آینه و میز کنسول چوبی

معمولاً آینه کنسول چوبی و فلزی در بازار رایج می باشند و تولید کنندگان توانسته اند با خلاقیت و ذوق هنری فراوان، طرح های متنوعی از آینه کنسول مدرن و کلاسیک را تولید و به بازار عرضه نمایند. بدون شک عموم افراد می توانند متناسب با هر سبک طراحی و چیدمان دکوراسیون، بهترین میز و آینه کنسول را تهیه نمایند. در گذشته آینه کنسول چوبی و سلطنتی در بازار رایج بود ولی امروزه تولید کنندگان توانسته اند با ساخت انواع آینه کنسول مدرن و اسپرت بتوانند چشم هر بیننده ای را به آثار خود جلب نمایند. بدیهی است که با هر سبک از طراحی دکوراسیون، امکان خرید تاب ریلکسی آینه کنسول ارزان از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب برای شما فراهم می باشد.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()