تخت دو طبقه به دلیل فضای اندکی که اشغال می کند، مورد توجه والدین قرار گرفته می شود. همانطور که می دانید دلایل متعددی وجود دارد که باعث می گردد تا افراد جهت تهیۀ فضای مناسب برای استراحت و خوابیدن تعداد زیادی از افراد در یک اتاق کوچک اقدام به خرید  تخت دو طبقه  نمایند. این سبک از طراحی تختخواب فضای یک تخت را اشغال می کند ولی تختخوابی که به صورت طبقه ای طراحی شده است و می تواند گزینۀ مناسبی برای خوابیدن دو نفر مورد استفاده قرار گرفته شود. فروش تخت دو طبقه در دسته بندی چوبی و فلزی صورت می گیرد و افراد متناسب با سلیقۀ شخصی و قیمت می توانند مناسب ترین تختخواب را تهیه نمایند. در همین راستا فروشگاه بهسازان چوب توانسته در میان محصولات خود، انواع تخت دو طبقه چوبی را در طرح های متنوع و جذاب عرضه نمایند.

خرید تخت دو طبقه برای فضاهای کمجا

با توجه به اینکه روز به روز خانواده ها مجبور می شوند در آپارتمان های کوچک تر زندگی کنند. متأسفانه امکان تهیۀ یک اتاق خواب مجزا برای هر کدام از فرزندان وجود ندارد و بدین ترتیب خرید تخت دو طبقه به عنوان بهترین راهکار برای والدین محسوب می شود. در ضمن مؤسسان خوابگاه ها، محیط های نظامی و درمانی، پرورشگاه و ... می توانند جهت تأمین تخت خواب استاندارد در تعداد زیاد از مزایای تخت دو طبقه بهره گیرند. این نوع تختخواب می تواند به شما کمک کند که از حداقل فضا بتوانید به بهترین شکل ممکن برای اشتراک گذاری محل استراحت تعداد افراد بیشتری استفاده نمائید. فروش صندلی راک در سایت به صورت اینترنتی و در تنوع بالا انجام می گیرد. 

جهت بررسی مدل های جدید تخت دو نفره می توانید نگاهی به محصولات سرویس خواب فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب داشته باشید. ابعاد، سبک طراحی نرده، جنس بدنۀ تخت و مدل از موارد مهمی هستند که می توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی مشاهده نموده و پس از بررسی دقیق همراه با ضمانت نامه با قیمت مناسب و کیفیت عالی به صورت آنلاین سفارش دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 401
نمایش همه
علاقه مندی ها ()