صندلی راک تصور همیشگی شما را به سمت و سوی صندلی راحتی یا همان صندلی گهواره ای که در دوران کودکی، مادر بزرگ و پدر بزرگ ها استفاده می نمودند، می برد. اغلب اوقات افراد مسن جهت استراحت، تعریف داستان، بافتنی بافتن، تماشای تلویزیون و ... از راحتی  صندلی راک  استفاده می نمودند. این نوع صندلی با عنوان صندلی راکینگ چیر نیز شهرت دارد. از ویژگی های ظاهری این نوع صندلی می توان به داشتن دو بال چوبی نیم دایره ای که به شکل راکر اشاره نمود که توانسته اند جایگزین پایه های صندلی گهواره ای نمایند.

خرید صندلی راکینگ در طرح های مدرن

عمدتاً باله های چوبی پایه جلویی صندلی راک به پایه های عقبی متصل نموده اند. این نوع صندلی تنها در دو نقطه با زمین تماس دارد و به همین دلیل با کمترین فشار پا می تواند حول نقطۀ ثقل حرکت گهواره ای داشته باشد. فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ فروش لوازم و تجهیزات طراحی دکوراسیون داخلی در تهران تأسیس شده است و همواره آمادۀ عرضۀ بروزترین محصولات چوبی به بازار می باشند.

فروش صندلی راک به دلیل راحت بودن و داشتن تکان های مداوم صورت می گیرد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، افراد خلاق توانسته اند این نوع صندلی را در طرح های متنوع و جذاب تولید و به بازار عرضه نمایند. صندلی راک پاف دار از جمله طرح های جدید صندلی گهواره ای است که در حال حاضر می توانید از طریق فروشگاه بهسازان چوب تهیه نمائید.

این سبک از طراحی صندلی های راحتی در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد و به نوعی نماد آرامش توأم با ایجاد حس خوب می باشد . به همین دلیل خیلی از افراد همچنان علاقه مند به  خرید کمد لباس و خرید صندلی راک در مدل های سنتی، کلاسیک و یا مدرن می باشند که می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب با قیمت مناسب خریداری نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()