پوستر دیواری نقاشی از جمله پوسترهای هنری و گرافیکی محسوب می شود که با گذشت زمان و استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته توانسته اند آنها را چاپ و عرضه نمایند. هنر نقاشی محدودیت زمانی ندارد و به عنوان سرآمد هنرهای عرصۀ تاریخ در ایران و دیگر کشورها می باشد. به طور کلی نقاشی قابل اجرا بر روی هر محیطی است که این مسئله جذابیت کار را دو چندان می نماید. از این رو خیلی از افراد جهت ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون اقدام به خرید پوستر دیواری نقاشی می نمایند. با مراجعه به فروشگاه دیوار دکور می توانید طرح های متنوع و جذابی از پوسترهای دیواری به سبک مدرن و کلاسیک را ملاحظه نمائید که از میان محصولات موجود در فروشگاه، بهترین را انتخاب نمائید.

خرید پوستر دیواری نقاشی شیک و مدرن

هنر نقاشی زیبایی خاصی دارد که از همگان پوشیده نمی باشد و هر شخصی با دیدن تابلوهای نقاشی حس فوق العاده ای پیدا می کند. در طرح های متنوع، جذاب و دیدنی می توانید پوسترهای دیواری نقاشی را ملاحظه نمائید. انتخاب پوستر بر روی زیبایی محیط تأثیرگذار می باشد و امروزه اکثر طراحان دکوراسیون داخلی تلاش می کنند با انتخاب پوستر دیواری نقاشی مدرن، محیط را لوکس و مجلل تزئین نمایند. خرید پوستر دیواری پتینه را با کیفیت بالا از این مجموعه انجام دهید. 

ابعاد پوستر، کیفیت چاپ، قابلیت شستشو داشتن، مقاومت در برابر تابش مستقیم نور خورشید و قابلیت نصب بر روی هر سطحی از جمله ویژگی های شاخص پوستر دیواری نقاشی به شمار می رود. با کمی دقت و حوصله می توانید با انتخاب پوستر با طرح های جذاب و دیدنی زیبایی فوق العاده جذاب در محیط ایجاد نمائید. بسیاری از افراد جهت تزئین نمای دکوراسیون داخلی قسمت های مختلف منزل از تنوع طرح پوستر دیواری سه بعدی نقاشی استفاده می نمایند. جهت راهنمایی و سفارش اینترنتی پوستر دیواری نقاشی و دیگر محصولات دیوارپوش کاغذی می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 455
نمایش همه
علاقه مندی ها ()