پوستر دیواری پتینه از سبک های مدرن طراحی محصولات دیوارپوش به شمار می رود. همانطور که می دانید طراحی پتینه سبک کلاسیک و در عین حال مدرن به شمار می رود و امروزه در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی به کار برده می شود. اگر به دنبال ایجاد تغییرات چشمگیر و جذاب در فضای دکوراسیون منزل می باشید، خرید پوستر دیواری پتینه را به شما پیشنهاد می کنم.

البته افرادی که به دنبال طراحی دکوراسیون به سبک کلاسیک و سنتی هستند، از این شیوه استقبال می کنند. اگر تا کنون با سبک طراحی و نقاشی پتینه آشنا نیستید می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید. در لیست محصولات دیوارپوش این مجموعۀ معتبر، می توانید دسترسی کامل به آلبوم تصاویر پوسترهای دیواری پتینه داشته باشید.

خرید پوستر دیواری پتینه جهت دیزاین دکوراسیون کلاسیک و سنتی

در صنعت طرح زنی سبک پتینه از الگوهای مختلفی همچون طرح ترک، آجر و سنگ با رنگبندی های متنوع و کاملاً کلاسیک بهره گرفته می شود. هر کدام از این طرح ها در جایگاه خود بسیار زیبا و چشم نواز هستند که می توانند به تنهایی گزینۀ ایده آلی برای دیزاین دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط اداری و تجاری به شمار رود. در اکثر مواقع به کارگیری طرح های متنوع و جذاب دیوارپوش جهت طراحی دکوراسیون داخلی یک محیط می تواند عامل برای ارزش دهی آن فضا محسوب شود.

نصب پوستر دیواری پتینه می تواند این موقعیت را برای شما بوجود آورد و بدین ترتیب بتوانید فضای دکوراسیون را کاملاً جذاب و منحصر به فرد برای بینندگان تزئین نمائید و بر ارزش ملک بی افزائید. قیمت خرید پوستر دیواری پتینه نیز همچون هر دیوارپوش دیگری بر اساس کیفیت کاغذ پوستر، طرح و متراژ آن تعیین می گردد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور می توانید این محصول را در طرح های متنوع و مدرن ملاحظه نموده و سپس با قیمت مناسب سفارش دهید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 466
نمایش همه
علاقه مندی ها ()