کاغذ دیواری راه راه به سبک متفاوتی طراحی و چاپ می شوند. بدین وسیله افرادی که علاقه مند به تزئین فضای دکوراسیون با استفاده از محصولات دیوارپوش هستند، به سهولت می توانند مناسب ترین کاغذ دیواری و یا پوستر را تهیه نمایند. در این پست قصد داریم به معرفی انواع کاغذ دیواری راه راه بپردازیم تا در صورت لزوم راحت تر بتوانید این نوع دیوارپوش را با قیمت مناسب جهت تزئین نمای دکوراسیون خریداری نمائید. معمولاً استقبال از خرید کاغذ دیواری راه راه برای تزئین نمای دکوراسیون یکی از ایده های جذاب، خاص و چشمگیر به شمار می رود. فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از مراکز توزیع محصولات دیوارپوش تأسیس شده است که توانسته در طول فعالیت خود، محصولاتی با کیفیت و اورجینال را با برند معتبر عرضه نماید.

خرید کاغذ دیواری راه راه

کاغذ دیواری راه راه به دو صورت افقی و عمودی بر روی دیوار قابل نصب می باشد و بدین وسیله طراحان دکوراسیون داخلی می توانند متناسب با موقعیت های مختلف و همخوانی تصاویر در کنار یکدیگر بهترین سبک این طرح کاغذ دیواری را انتخاب نمایند. معمولاً نصب کاغذ دیواری راه راه به دلیل ایجاد خطای دید، در طراحی دکوراسیون اتاق هایی که دارای سقف کوتاه هستند، به کار برده می شود. در عین حال از این طرح از کاغذهای دیواری برای اتاق هایی که عرض کمتری دارند نیز به کار برده می شود و بر اثر ایجاد خطای دید، فضای اتاق را بزرگ تر نشان می دهد.

قیمت خرید کاغذ دیواری  راه راه بر اساس جنس کاغذ و طرح آن تعیین می شود. بدین وسیله متناسب با فضای دکوراسیون به سهولت می توانید به طور دقیق متراژ مناسبی از کاغذ دیواری را از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور سفارش دهید. این مجموعۀ معتبر دارای نصاب حرفه ای است که متناسب با فضای دکوراسیون و نیاز شما نصب کاغذ دیواری راه راه را انجام می دهند.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 441
نمایش همه
علاقه مندی ها ()