قطعاً جهت خرید تخت خواب یا همان سرویس خواب به بازار مراجعه نموده باشید که با تنوع بالای این محصول رو به رو شده اید. تخت دو طبقه نیز یکی از انواع دسته بندی تخت خواب محسوب می شود و ما قصد داریم در این مقاله به مشخصات اصلی این محصول بپردازیم. چرا که بسیاری از افراد متقاضی خرید این نوع تختخواب می باشند. به طور کلی خرید تخت دو طبقه گزینۀ مناسبی برای افرادی است که فضای کافی برای قرار دادن دو تخت یک نفره و یا دو اتاق مجزا در اختیار ندارند. در همین راستا فروشگاه بهسازان چوب تلاش نموده به منظور برآورده نمودن نیاز این اشخاص، انواع تخت دو طبقه بزرگسال و کودکانه را در لیست محصولات فراهم نموده است.

خرید انواع تخت دو طبقه

امروزه اکثر خانواده ها به دنبال تأمین تخت خواب مناسب برای فرزندان خود می باشند ولی به دلیل داشتن تنها یک اتاق، برای آنها مقدور نیست که بتوانند به صورت مجزا، تخت خواب برای هر کدام از آنها تهیه کنند. بدون شک خرید تخت دو طبقه بهترین گزینه برای این دسته از افراد می باشد. بررسی مشخصات فنی یک محصول، پیش از خرید آن ضرورت دارد. همانطور که می دانید متناسب با فضاهای مختلف و طراحی دکوراسیون داخلی، مناسب ترین سرویس خواب را تهیه نمائید.

تخت خواب با کیفیت خواب ارتباط مستقیم دارد. بنابراین در زمان خرید تخت دو طبقه، شما بایستی ابعاد، جنس بدنه و دیگر قسمت های تخت خواب را بررسی نمائید. سپس با آسودگی خاطر قادر به تأمین سرویس خواب استاندارد خواهید بود. عدم توجه به این نکات و موضوعات باعث کاهش کیفیت خواب شما می شود. جهت اطلاع از قیمت تخت دو طبقه و سفارش اینترنتی این سرویس خواب مانند خرید تخت دو نفره می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید. سپس متناسب با سلیقۀ شخصی بهترین تخت خواب را سفارش دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 442
نمایش همه
علاقه مندی ها ()