در گذشته های دور مادر بزرگ ها جهت نگهداری لباس ها و لوازم شخصی خود از گنجه و یا صندوقچه هایی استفاده می نمودند ولی گذشت زمان باعث شد تا تولید کنندگان تجهیزات و لوازم چوبی خانگی به فکر طراحی و تولید کمد لباس بی افتند. در طول زمان سبک طراحی  کمد لباس با تغییرات فراوانی رو به رو شد و مدل های متنوعی از این محصول به بازار عرضه شد. کمد لباس در اوایل از جنس چوب ساخته می شدند ولی پیشرفت تکنولوژی، زمینه را برای استفاده از صنعت چوب صنعتی یا همان چوب نئون و ام دی اف MDF فراهم نموده است. هم اکنون از طریق فروشگاه بهسازان چوب به سهولت می توانید مدل های متنوعی از کمد لباس ام دی اف را تهیه نمائید.

سفارش کمد لباس درب لولایی و ریلی

خرید کمد لباس لازمۀ هر خانه ای می باشد چون وسیلۀ مناسبی برای نظم بخشیدن به اسباب و لوازم شخصی است. در حال حاضر امکان خرید کمد لباس دیواری در مدل های متنوع همچون کمد لباس درب لولایی و کمد لباس درب ریلی برای عموم افراد فراهم می باشد. بدین ترتیب افرادی که به دنبال تهیۀ کمد لباس هستند، در نظر گرفتن یک سری نکات ضرورت دارد و به شما کمک می کند که بتوانید محصولی با کیفیت و کاملاً کاربردی خریداری نمائید.

سایز، عمق طبقات، تعداد طبقات، فضای قرارگیری لباس و اکسسوری ها، طرح، جنس و قیمت از جمله موارد مهم و کلیدی هستند که پیش از خرید کمد لباس به طور دقیق باید مورد بررسی قرار گرفته شود. به طور کلی با انتخاب کمد لباس با دوام و خوش طرح، شما می توانید علاوه بر جلوه بخشیدن به فضای دکوراسیون، از کاربری آن نهایت لذت را ببرید.  جهت سفارش  خرید صندلی راک و کمد لباس ام دی اف و چوبی می توانید با کارشناسان فروش بهسازان چوب تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 442
نمایش همه
علاقه مندی ها ()