کاغذ دیواری پتینه به سبک کلاسیک، قدیمی و عتیقه مانند چاپ شده است و به همین دلیل خیلی از افراد خواستار تزئین فضای دکوراسیون محل زندگی و یا کسب و کار خود با استفاده از این سبک از کاغذ دیواری می باشند. در اینجا توضیحی مختصر دربارۀ هنر پتینه داریم که بر اساس آن، تولید کنندگان محصولات دیوارپوش اقدام به چاپ کاغذ دیواری پتینه در ابعاد و طرح های شیک و مجلل نموده اند. هنر پتینه کاری متعلق به تکنیک کهنه کردن اقلام مختلف می شود و از رنگ و بافت با نمای قدیمی، فرسوده و یا اکسید شده بهره می گیرند. امروزه خیلی از افراد طرفدار این سبک از هنر هستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پتینه را جهت طراحی دکوراسیون محیط های مختلف می توان ملاحظه نمود. فروشگاه دیوار دکور نیز با هدف تأمین نیاز سلایق افراد مختلف، توانسته در لیست محصولات دیوارپوش کلاسیک، انواع پوستر و کاغذ دیواری پتینه را عرضه نمایند.

خرید کاغذ دیواری پتینه ارزان

هنر پتینه زیبایی خاصی به دکوراسیون می بخشد و فضا را با ترکیب رنگ های متنوعی که دارد، دلنشین تر می سازد. به نوعی پتینه، هنری است که بر روی سطوح مانور می دهد و می توان گفت: معجزه ترکیب رنگ های مختلف در کنار یکدیگر می باشد که کاغذ دیواری پتینه می تواند نتیجۀ این تکنیک به شمار رود.

از مزایای مهم کاغذ دیواری پتینه می توان به قابل شستشو بودن، ضد حساسیت، قیمت مناسب، سرعت بالای اجرا، تنوع طرح و ... اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون های مختلف می توانید بهترین کاغذ دیواری پتینه را با قیمت ارزان خریداری نمائید. اگر به دنبال خرید پوستر پتینه هستید، پیشنهاد می کنیم در ابتدا نگاهی به محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی دیوار دکور داشته باشید و سپس با آسودگی خاطر تهیه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()