تخت دو نفره یکی از اقلام اصلی در جهیزیۀ عروس به شمار می رود. به طور کلی داشتن یک خواب خوب است که می تواند تضمین کنندۀ روزعالی شما باشد و بتواند انرژی خوبی به شما ببخشد. همانطور که می دانید داشتن یک تخت خواب مناسب به شما کمک می کند که بتوانید وسیلۀ آرامش و آسودگی خیال خود را تهیه نمائید. به همین دلیل انتخاب تخت دو نفره بایستی یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید. سایز تخت، کیفیت بدنه، جنس و کیفیت تشک از مهمترین مواردی هستند که در زمان خرید  تخت دو نفره بایستی مورد توجه قرار گرفته شوند. فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از مراکز توزیع کنندۀ تجهیزات چوبی دکوراسیون داخلی به شما کمک می کند که بتوانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، بهترین تخت دو نفره را خریداری نمائید.  

سفارش بهترین خرید تخت دو نفره

خریداران گرامی بایستی توجه داشته باشند که امروزه تنوع مدل، برند و رنگبندی سرویس تخت دو نفره افزایش یافته است. تولید کنندگان تلاش نموده اند تا بدین وسیله بتوانند نیاز مشتریان را برآورده سازند. بدین ترتیب عموم افراد می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی، قیمت و فضایی که در اختیار دارند، بتوانند خرید تخت دو طبقه و تخت دو نفره مناسب و با کیفیت را انجام دهند.

از انواع تخت دو نفره می توان به دسته بندی اصلی تخت دو نفره چوبی و فلزی اشاره نمود. بدین ترتیب عموم افراد می توانند با در نظر گرفتن فاکتورهای مهمی که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، بتوانند سرویس تخت دو نفره فلزی و یا چوبی را خریداری نمایند. در ضمن طبقه بندی تخت دو نفره از نظر مدل در دو دسته بندی تخت دو نفره با کفی جکدار و بدون جک ساخته می شوند. در نتیجه افرادی که دارای اتاق خواب کوچک هستند از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب می توانند بهترین مدل تخت دو نفره را سفارش دهند.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 400
نمایش همه
علاقه مندی ها ()