تصور کلی ما از صندلی راک چیزی جزء صندلی پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها نیست که در کنار شومینه و یا در یک گوشۀ دنج قرار می گرفتن و به فعالیت همیشگی خود که بافتن، مطالعه کردن، موسیقی گوش دادن، قصه گفتن و یا تماشای عزیزان بودند، می پرداختند. از این رو همچنان شاهد تولید و فروش صندلی راک در طرح و رنگ بندی متفاوت هستیم. اگر به دنبال خرید صندلی راک هستید، پیشنهاد می کنیم همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری نسبت به این محصول کسب نمائید، تا در صورت نیاز بتوانید صندلی گهواره ای با کیفیتی را سفارش دهید. 

خرید بهترین صندلی راک

به طور کلی صندلی راک برای عموم افراد خاطره انگیز است و به دلیل سبک طراحی خاصی که از آن برخوردار می باشد، تکان خوردن آن برای افراد حس فرح بخشی دارد. در زبان لاتین به صندلی گهواره ای، راکینگ چیر گفته می شود که هم اکنون در سطح بازار با عنوان صندلی راک نیز می شناسند. طرفداران این نوع از صندلی می توانند ما را همراهی کنند تا بیشتر از ویژگی های این محصول با کیفت مطلع گردند. 

فروشگاه بهسازان چوب با توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهد توانسته در لیست محصولات خانگی امکان خرید مبل اداری و صندلی راک طرح کلاسیک و مدرن را برای عموم مشتریان فراهم سازد.

قیمت صندلی راک به عوامل متعددی وابسته است که می توان به جنس، سایز و مدل آن اشاره نمود. چرا که در حال حاضر امکان خرید صندلی راک مکانیزم دار برای عموم مشتریان فراهم می باشد. از مزایای صندلی راک می توان به طراحی ساده آن اشاره نمود که در نوع خود بی نظیر است و خیلی از افراد برای خروج از دغدغه های روزمره به دنبال استفاده از صندلی راک هستند که می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب خریداری نمایند.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 353
نمایش همه
علاقه مندی ها ()