همانطور که از نام تاب ریلکسی پیداست، تشابه طراحی این محصول بر اساس تاب هایی که در دوران کودکی با آن بازی می کردیم، می باشد. به همین دلیل خیلی از افراد به دلیل زنده کردن خاطرات دوران کودکی علاقه مند به خرید  تاب ریلکسی یک نفره و یا چند نفره هستند. امروزه شاهد تنوع سبک طراحی تاب های ریلکس هستیم که باعث گردیده تا افرادی که طرفدار این مدل صندلی هستند، بتوانند جهت بهبود کیفیت زندگی خود، بهترین تاب ریلکسی را تهیه نمایند. با انتخاب تاب ریلکسی مدرن و کلاسیک می توانید جلوه ای خاصی به دکوراسیون داخلی ببخشید، علاوه بر اینکه کاربری خاص خود را در رفاه زندگی شما به ارمغان می آورد. با مراجعه به فروشگاه بهسازان چوب می توانید مدل های متنوعی از تاب های ریلکسی را مشاهده نمائید.

امروزه تاب ریلکسی را می توانید متناسب با فضای دکوراسیون محیط های آپارتمانی و همچنین ویلاها خریداری نمائید. متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید مناسب ترین تاب ریلکسی را سفارش دهید. امکان تهیۀ تاب ریلکسی ثابت و پرتابل برای مشتریان فراهم می باشد. به عبارتی برخی از افراد علاقه مند به نصب تاب ریلکسی دو نفره در محیط حیاط ویلا باغ هستند. بدین ترتیب می توانند از میان محصولات موجود، بهترین طرح این محصول را انتخاب و خریداری نمایند.

نکتۀ مهم و اساسی که هنگام خرید تاب ریلکسی بایستی در نظر بگیرید، ابعاد و کیفیت متریال به کار رفته در تولید این محصول می باشد. عمدتاً جهت تولید تاب ریلکسی چوی از بافت کنفی یا ابریشمی بهره گرفته م شود که مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم نور خورشید و اشعۀ uv داشته باشند و بدین ترتیب می توان از آنها در فضای باز استفاده نمود. جهت سفارش آنلاین  خرید مبل اداری و تاب ریلکسی می توانید نگاهی به محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب داشته باشید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()