تابلو کنواس به سبک متفاوتی طراحی و تولید می شود و به همین دلیل، موضوع این مقاله را به این مسئله اختصاص داده ایم. کنواس نوعی پارچۀ مخصوص از جنس کتان و پلی کتان به شمار می رود که گزینۀ مناسبی برای نقاشی کردن محسوب می شود. بدین ترتیب در سطح بازار شاهد چاپ و فروش انواع   تابلو کنواس در ابعاد و طرح های متنوع می باشیم. این نوع پارچه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای قابلیت جذب جوهر می باشد. امروزه فروش تابلو دکوارتیو از سوی خیلی از افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود. بدین وسیله جهت تزئین قسمت های مختلف نمای دکوراسیون از تنوع طرح تابلوهای کنواس استفاده نمائید. در صورت تمایل به مشاهدۀ طرح های مدرن و کلاسیک تابلو دکوراتیو می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید.

خرید تابلو کنواس ارزان و با کیفیت

متناسب با فضای دکوراسیون محیط های مختلف می توانید از طرح های متنوع تابلو کنواس بهره مند گردید. تابلو کنواس از دسته بندی تابلوهای دکوراتیو محسوب می شود که با عنوان شاسی فتوگلاسه به بازار عرضه شده اند. امروزه طراحان دکوراسیون داخلی به منظور جلوه بخشیدن و زیباسازی دکوراسیون قسمت های مختلف ساختمان مسکونی، تجاری، اداری، هتل ها، مهد کودک، سالن های زیبایی و غیره اقدام به خرید تابلو کنواس در ابعاد متفاوت می نمایند.

سبک طراحی و چاپ تابلو دکوراتیو در میان انواع تابلو دکوراتیو نظر خیلی از افراد را به خود جذب نموده است. به همین دلیل خیلی از افراد جهت تزئین دکوراسیون داخلی، خرید تابلو کنواس ارزان و با کیفیت را می پسندند. از آنجایی که کنواس از جمله رایج ترین پارچه های موجود در بازار به شمار می رود و قابلیت به کارگیری برای نقاشی های رنگ روغنی را دارد. در همین راستا از قرن 14 تا کنون در ایتالیا مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدین ترتیب در لیست محصولات فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، انواع تابلو دکوراتیو کنواس در طرح های مدرن و مجلل عرضه می شوند.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 346
نمایش همه
علاقه مندی ها ()